AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Auto-moto:

Ako si pri prezúvaní zimných pneumatík za letné nezničiť auto

Marek


Na fakt, že bezpečnosť, jazdné vlastnosti, stabilita aj pohodlie pri jazde nezáležia len o voľby samotného automobilu, ale aj pneumatík, veľa vodičov zabúda. Obzvlášť sa to prejavuje pri výmene zimných pneumatík za letné, ku ktorým pristupujú vodiči s menším dôrazom. Pravidlo 7 stupňov Celzia Ide o pravidlo, ktorým je vhodné sa riadiť pri výmene pneumatík. Ako zimných, tak aj letných. Bez ohľadu na zákonne normy platí zásada, že na letné pneumatiky prezúvame v dobe, keď je priemerná denná teplota nad 7 stupňov Celzia. To znamená, že ak je už tri po sebe nasledujúce dni priemerne počas celého dňa nad sedem 7 stupňov. Dôvod je ten, že hoci môže byť počas obeda napríklad 10 stupňov, ráno môže byť stále mráz a letné pneumatiky by zlyhali. Priemerná teplota je preto kľúčová. Hoci na zimných prežijete aj vyššie teploty nad 7 stupňov dochádza k väčšiemu opotrebovaniu aj hlučnosti. Pravidlo si preto treba osvojiť. Iný dezén aj zmesi Zimné pneumatiky majú inú hrúbku aj tvar dezénu a samozrejme aj samotné zmesi z ktorých sú. Preto rozhodne neplatí, že viac zjazdné zimné pneumatiky je možné použiť ako letné pneumatiky. Rozdiel je práve v zmesi a štruktúre dezénu a na ten sa zimné pneumatiky nikdy neprispôsobia. Rozpálený asfalt má úplne iné parametre ako stuhnutá vozovka a na to musí reagovať aj pneumatiková zmes. Je preto omnoho bezpečnejšie, ak ich prezujete za správny typ podľa ročných období. Vyváženie Či už používate prezúvanie pneumatík, alebo máte eleketróny, je ideálne po zime spraviť pri nasadzovaní nových gúm vyváženie. Toto je súčasť výmeny, ktorú mnoho vodičov, ktorí vymieňajú pneumatiky pred panelákom, podceňuje. Nesprávne vyváženie kolies môže mať za následok zhoršené jazdné vlastnosti, zvýšenú spotrebu aj pocit, že auto na ceste nedrží dobre. Vyberte si tie správne pneumatiky Letné pneumatiky síce nebojujú s mrazom a poľadovicou, ale čaká vás rozhorúčená vozovka, letné búrky aquaplaning a mnoho ďalších nástrah. Napríklad rafinovane leštené hlavné drážky zrýchľujú odvádzanie kondenzátu, čím zabraňujú aquaplaningu. Výborné sú aj lacné pneumatiky zeetex s vynikajúcimi a odolnými behúňmi. Letné pneumatiky musia zvládať vysoké horúčosti a aj na rozpálenom asfalte a v plnej rýchlosti poskytovať dostatočné bezpečie. Preto je ich výber rovnako dôležitý ako pri zymnom type obuvi vášho auta.  Pre najväčší výber letných pneumatík nvaštívte e-shop https://www.pneumatiky.sk/ 

25.02.20185436
SAMM Slovakia sro skúsenosti

Auto-moto:

Novinka na zimné cesty. Rýchloupínacie snehové reťaze

SAMM Slovakia…


Zimný výlet na hory a lyžovačku so sebou neraz prináša aj nutnosť zdolať zasnežené priesmyky, či zľadovatené úseky ciest. Vodiči už dobre vedia, že od decembra do jari je potrebné mať pribalené v kufri auta aj kvalitné snehové reťaze. Novinkou sú reťaze rýchloupínacie s ľahkou manipuláciou.  Novinka, ktorá poteší každého vodiča Pred vami je úsek, na ktorý potrebujete reťaze, teda musíte opustiť pohodlie auta a objímať vlhkú, špinavú a studenú pneumatiku, až kým reťaze nezapadnú na svoje miesto. Navyše už vtedy viete, že o pár hodín vás čaká procedúra ich skladania. Nejedného vodiča pri tej predstave strasie a nie je v tom len zima. Tohto problému vás však takmer úplne zbavia rýchloupínacie snehové reťaze značky MODULA. Ide o výnimočný produkt, ktorý vďaka unikátnemu dezénu umožňuje ultra rýchlu a komfortnú montáž. Hodí sa na 600 druhov pneumatík, takže pasujú prakticky na každé zimné pneumatiky. Ohľaduplné k autu Rýchloupínacie snehové reťaze značky MODULA sú veľmi šetrné k vaším hliníkovým diskom  a využitie nájdu na všetkých typoch  motorových vozidiel. Ideálne sú aj pre vozidlá s obmedzeným priestorom medzi pneumatikou a mechanickými časťami vozidla. Pochvaľovať nový typ reťazí si budete nielen vy, ale aj vaše auto. Reťaze sa po upnutí samovoľne vycentruje bez akýchkoľvek potrebných zásahov z vonka. Nehrozí s nimi žiadne vysoké opotrebovanie tlmičov, senzora ABS či brzdového strmeňa. Modula Grip nemajú problém ani s nízkymi podbehmi, keďže výška polyuretánovej časti je len 7 mm. Jediným obmedzením je, že nie sú určené na hlboký sneh, ale bežné cestné komunikácie zvládnu s prehľadom. Vysoký komfort jazdy na snehu Rýchloupínacie reťaze sú postavené na technológii striedania polyuretánovej časti s blokmi lamelového behúňa v tvare X a odolnými plastmi. Tesne kopírujú dezén pneumatiky a dôkladne priľnú ku kolesu. To zabezpečí plný kontakt so zľadovateným povrchom a žiadne šmýkanie nehrozí. Technológia zlepší manévrovanie v zákrutách a to bez zbytočného hluku a zníženia pohodlia jazdy. Unikátne snehové reťaze Modula Grip vám prináša obchod pneumatiky.sk. Špecialista na snehové reťaze, ktorý má reťaze na všetky typy vozidiel skladom. Rýchle dodanie je samozrejmosť. Reťaze Modula Grip dostanete v praktickom kufríku s párom praktických rukavíc.  Ak sa chcete dozvedieť viac, navštívte stránku pneumatiky.sk

28.12.20176420
Marek skúsenosti

Auto-moto:

Správne nastavené PZP môže nahradiť aj havarijnú poistku!

Marek


Povinné zmluvné poistenie (PZP) je zákonnou povinnosťou každého majiteľa auta. Dlhé roky fungovalo ako nutné zlo, ktoré vodiči chceli mať vždy najlacnejšie, keďže takpovediac, neslúžilo im. Doba sa však zmenila a PZP sa stalo poistením, ktoré si už vodiči nevyberajú len podľa ceny, ale aj služieb, ktoré im samým dokáže poskytnúť. Povinnosť, ktorá sa hodí Pristupovať k PZP len ako k nutnej povinnosti, sa nevyplatí. V hlavách mnohých vodičov je toto poistenie stále vnímané ako niečo, z čoho sa hradia škody iným účastníkom nehody. To je samozrejme pravda, no už neuvažujú nad tým, čo môže poistenie priniesť im samým.  Pripoistenia k PZP nahradia aj KASKO Ak si kupujete auto nové, alebo nebodaj na lízing, v tom prípade je havarijné poistenie (KASKO) prakticky nutnosť, ktorú od vás bude vyžadovať aj splátková spoločnosť. No čo v prípade kúpy auta z druhej ruky? Tu si mnoho vodičov kladie otázku, či platiť havarijné poistenie, alebo sa spoľahnúť na to, že oni na ceste chybu nespravia. Práve tu je podľa Eduarda Svíčku zo spoločnosti FINPO MB jedným z najvhodnejších riešení k PZP voliť niekoľko pripoistení, ktoré chránia samotné auto. „Medzi najobľúbenejšie pripoistenia k PZP patria poistenie čelného skla, stret so zverou, živelná udalosť, úraz, krádež, či zlý stav vozovky. Ide o najčastejšie nehody a jednotlivé pripoistenia rozhodne nestoja toľko, ako celý balíček KASKO,“ hovorí o riešení najmä pre staršie vozidlá E. Svíčka. Stále ho môžete mať najvýhodnejšie Fakt, že PZP môže veľmi dobre slúžiť aj na ochranu vášho vozidla a posádky neznamená, že musí byť predražené. Práve naopak. "Máme zazmluvnené všetky poisťovne, preto nájsť najnižšiu cenu pre klienta nie je problém,“ hovorí Andrej Bobák zo spoločnosti FINPO MB a dodáva: „Vďaka tomu, že máme v poisťovniach svojich partnerov vieme riešiť rýchlejšie a kvalitnejšie potrebné veci pre nášho klienta a rovnako pomáhame pri riešení  poistných udalostí, či automaticky sledujeme ceny pri výročí poistky. U nás má tak klient svoje poistenie stále najvýhodnejšie.“ Na trhu je niekoľko poisťovní, ktoré ponúkajú PZP s rôznymi balíčkami služieb. V rámci akcií poisťovne dokonca dávajú vodičom možnosť výberu jedného pripoistenia zdarma, alebo majú zvýšené poistné krytie, prípadne majú úraz posádky už v cene. Nebojte sa zmeniť poistenie Zmenu povinného zmluvného poistenia môžete urobiť raz ročne. Musíte ju nahlásiť poisťovni najneskôr 6-týždňov pred výročím uzatvorenia zmluvy. Nezávislý poradca vám prepočíta, či je pre vás výhodné mať PZP aj KASKO, alebo vybaviť nové poistky u inej spoločnosti s rovnakým krytím, ale lepšou cenou, prípadne KASKO zrušiť a nahradiť ho výhodnejšou PZP s pripoisteniami, za ktoré v konečnom dôsledku nezaplatíte viac ako za vaše staré PZP a podobne. To, že PZP môže byť pre vás výhodnejšie nemusí znamenať, že musí byť aj drahšie. Poraďte sa o možnosti mať kvalitnejšie a výhodnejšie PZP aj KASKO s pracovníkmi FINPO MB.

28.12.201711606
Joli skúsenosti

Dom a byt:

Maliar Košice - ako začal z nuly

Joli Joli


Zdenko Zán sa vyše 20 rokov venoval predaju a distribúcií farieb, no táto práca pre neho zrazu stratila zmysel. Zúročil skúsenosti, ktoré mal a v roku 2013 začal podnikať a zveľaďovať svoj vlastný biznis. Dnes ho v Košiciach a okolí veľmi dobre poznajú, pretože so svojím tímom patrí medzi najlepších maliarov a tapetárov. Ako maliar začínal sám Zdenko Zán rozbehol svoju firmu prakticky sám, veril svojmu snu, mal svoje šikovné ruky, skúsenosti a chuť podnikať. Okrem toho sa ku nemu pridal šikovný majster Adrián Sabo s ktorým zvládol všetko od maľovania po tapetovanie. Spokojnosť zákazníkov rástla, ale rástli aj ich požiadavky, chceli viac ako vymaľovať a oni chceli svojím zákazníkom vyjsť v ústrety. V roku 2017 preto do svojho tímu pribrali interiérovú dizajnérku Ing. Janu Tomondyovú a spolu rozšírili ponuku služieb o interiérové návrhy i návrhy vlastných originálnych fototapiet. Pre rozvoj firmy nie je až tak dôležité, čo všetko chcú robiť oni, ale čo si vyžaduje zákazník, preto dnes spolupracujú s mnohými firmami a partnermi. Spoločne klientom dokážu zabezpečiť okrem interiérového dizajnu aj elektrikárske práce, nábytok na mieru, kameň do interiéru, textilné dekorácie - závesy, záclony, ale napríklad i napínané stropy. Jeden z najlepších maliarov na východe Slovenska Zdenko Zán sa vždy riadil heslom, že dobre vykonaná práca je najlepšou reklamou, jednou z možností ako si budovať dobré meno, sú nestranné referencie. Od roku 2017 mu so zberom referencií pomáha portál zariadim.sk a dopyt po jeho službách zreteľne stúpol. Naša spolupráca má cez tisíc realizácií a viac ako 120 osobne overených recenzií vrátane krásnych fotografií. „Vďaka referenciám ľudia vidia moju prácu. Vidia moju históriu. Nemusia sa báť, že neprídem, alebo dohodu nesplním. Je to jednoducho zrkadlo mojej práce.“ hovorí Zdenko Zán. Podnikanie založené na profesionalite a poctivej práci Ľudským prístupom, poctivou prácou, odborným poradenstvom a kvalitnými službami spoločne budujú spoľahlivú firmu, ktorá bude ľuďom poskytovať vyššiu kvalitu života. Profesionálne odvedená práca však začína absolvovaním odborných a praktických školení. Tím Maliar Košice to dobre vie, preto sa snažia pravidelne obohacovať svoje zručnosti, rozvíjať svoje vedomosti a skúsenosti, aby mohli poskytovať lepšie a modernejšie služby. 100% zárukou odbornosti a kvality vykonanej práce je aj členstvo v CEMAS ( Cech maliarov Slovenska ). Pridaj sa do tímu skúsených maliarov Zdenko Zán so svojim tímom dokáže premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné, tento rok však prišiel čas rozšíriť ho o ďalšieho šikovného a zodpovedného maliara so skúsenosťami. Ak hľadáš prácu ako maliar či tapetár a myslíš, že si ideálny kandidát, neváhaj, o prácu a výborných kolegov núdza nebude. +421 948 600 838 info@maliarkosice.sk

06.09.20231614
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.

Tomáš Chyla


Čo je to Google recenzia?  Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia.  11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy  Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť.  Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku.   2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to.  Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej.  Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku.  Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov.  Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva.  Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli.  5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti.  Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto.  6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií.  Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil.  Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu.  Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom.  8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje.  Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme.  Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty:  Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky.   10. Použite e-maily  Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov.  Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku.   11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť  a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí  pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti  Google.  Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi.  Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte.  Požiadavky na reklamy google  Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení.  Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať.  Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.  

19.09.20231190
Tomáš Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:

Reklama na mieste predaja

Tomáš Chyla


Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity.   Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?:   Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky .   Vnútorné (indoor) reklamné materiály:  Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky.  Reklama na regáloch:  Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar.   Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar.  Ako Efektívne Implementovať POS Marketing?   1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu.   2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov.   3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.

30.08.2023998
Osviežte si auto na leto!

Auto-moto:Leto v aute

Osviežte si auto na leto!

Marek


Leto je pre auto dosť komplikované obdobie. Povrch vozoviek sa rozpáli, slnko prehrieva lak aj interiér. S vysokými teplotami sa musia vyrovnať nielen autá, ale aj pasažieri. Existujú však dobré nápady, ktoré uľavia vám, automobilu a  navyše postrúhate s autom aj letnú frajerinku. Fólie na sklo sú základom Možno si poviete, že čierne fólie na autá sú len imidžom, ktorý vy nepotrebujete. Ale imidž je skutočne nanič, ak by fólie boli len o tom. Fólie na zadné sklá výrazne zlepšujú pocit z jazdy počas leta. Vďaka nim dokáže klesnúť teplota vo vozidle, menej sa namáha klimatizácia a aj posádka vzadu má viac súkromia. Preto sme sa v článku Tónovacie autofólie nie sú len na okrasu venovali práve výhodám okenných fólií. Pavol Preverčík z firmy Palpro vysvetľuje, ako fólie vybrať, pre koho sa najviac hodia a ako si ich ochrániť. Nezabudnite na správne zabezpečenie Keď sme hovorili, že fólie zlepšia vašu kondíciu počas jazdy, je potrebné pripomenúť, že sú do istej miery aj bezpečnostným prvkom. Do vášho auta nebude vidieť a tak obsah vozidla nebude lákať zlodejov. Ešte vyššiu mieru bezpečnosti dodáte autu, ak investujete do zabezpečovacieho mechanizmu ZEDER. Ten predstavuje manuálnu ochranu vozidla, ktoré nezlomí žiadny autičkársky hacker. Niekedy je stará škola tá najlepšia ochrana. Ochráňte lak pred dlhými cestami O zabezpečovacom systéme ZEDER sa dozviete viac v článku Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke. To však nie je všetko. V článku Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI predstavuje špeciálne transparentné fólie, ktoré ochránia lak pred poškodením kamienkami odletujúcimi od vozovky. Už žiadne bodky na krásnej karosérii. Navyše fólia sa na slnku sama zacelí. Ideálne na dovolenkové cesty, aby ste s pekným autom nielen odišli, ale sa aj vrátili. Vráťte autu atraktívny vzhľad Na festival, dovolenku, alebo len tak do mesta. Aj staršie auto môže vyzerať ako nové. Neveríte? Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava prináša v článku Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí! zaujímavé návody, ako si oživiť vozidlo. Alebo chcete bežné auto zatraktívniť neobvyklými farebnými motívmi? Aj to je možné. Prečítajte si dobré rady pre krajšie leto aj auto.

30.06.20187179
Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke

Auto-moto:Leto v aute

Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke

Marek


Cesta autom na dovolenku je pre mnohých Slovákov bežná záležitosť. Má to svoje nesporné výhody. Pohodlie, flexibilita, žiadne lietanie. Ale čo na to hovorí auto? Potrebuje sa chrániť. Dlhé kilometre po rozpálenom asfalte mu dajú poriadne zabrať. Kamienky a diery v aute Dobré auto nebude mať žiadny problém zvládnuť tisíce kilometrov jazdy k moru. Kontrola oleja, výmena peľových filtrov, doliatie kvapalín. To všetko je samozrejmosť. Auto príde do cieľa, ale auto nie je len motor. Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI hovorí, že mnoho áut príde z tisíckilometrových výletov po diaľniciach značne poškodených. Problémom sú lietajúce kamienky, ktoré pri rýchlosti, ktorou ich odstrelí auto na diaľnici, vyhryznú do laku jazvy. Môže sa tak stať, že aj nové auto sa veľmi rýchlo poškodí. Pritom pred kamienkami sa nedá chrániť ani pomalšou jazdou. Preto odporúča majiteľom automobilov chrániť lak fóliami, ktoré sú určené špeciálne na ochranu laku. „Fólie Carshield nemenia vzhľad auta. Ide o  ochrannú fóliu, ktorá pohltí údery od lietajúcich kamienkov a následne ich odráža. To znamená, že vďaka tomu bude kapota nedotknutá, akoby práve vyšla z výroby. Výhodou fólie je, že sa na slnku sama regeneruje a tak zranenia po kamienkoch, ktoré utŕži, sama vyhladí. Ochrana pred krádežou Krádež auta v zahraničí je obrovský problém. Po prvé musíte riešiť komunikáciu s miestnou políciou, po druhé sa nemáte ako dostať domov a po tretie, krádež napríklad nemusí byť preplatená z havarijného poistenia. Ak má napríklad vaša havarijná poistka  územnú platnosť obmedzenú len na Slovensko. Preto je vhodné si auto poriadne zabezpečiť, aby ste ho našli vždy tam, kde ste ho zaparkovali. V čase digitálnych technológií a zlodejov, ktorí kradnú pomocou počítačov, je najlepšia ochrana tá mechanická.  „Zákazníkom ponúkame technológiu ZEDER, ktorá zabraňuje otáčaniu volantu. Úrad boja proti organizovanej kriminalite PPZ Bratislava v spolupráci so zložkami Úradov Justičnej a Kriminálnej Polície eviduje 113 bezúspešných pokusov o odcudzenie motorového vozidla, v ktorých sa páchateľom systém ZEDER prekonať nepodarilo,“ hovorí Bielik. Jedinečnosť systému spočíva v tom, že sa natrvalo umiestni na tyč riadenia, čím znemožňuje otáčanie volantom a tým aj kolesami.  „Ak by sa zlodejovi podarilo naštartovať vozidlo alebo ho pripraviť na odtiahnutie lanom, vďaka znehybneniu kolies ho nedokáže odviesť. Preto ich pri zamykaní odporúčam vytočiť do jednej strany a v tom prípade môže maximálne opisovať kružnicu na parkovisku. Klin ZEDERU sa nezlomí, pretože vydrží záťaž až 6 ton a skôr sa zlomí spodný úchyt volantu, ale tyč riadenia a kolesá zostávajú stále zablokované,“ dodáva Martin Bielik. Bezpečnejšie cestovanie Neoceniteľnou súčasťou výbavy auta na dovolenku sú aj fólie na okná proti slnku. Znížia teplotu v aute, poskytnú súkromie aj na spánok a oddych. Interiér sa neprehrieva a cestovanie bude omnoho pohodlnejšie.  Vodič je chránený aj pred oslepovaním zozadu a vďaka tomu je jazda bezpečnejšia a príjemnejšia. Bezpečnosť, ochranné fólie aj tónovné fĺie vybavíte na jendom miete: http://www.autofoliezuzi.sk/ 

29.06.201849950

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Leto so štvorkolesovým miláčikom

Auto-moto:Doplnky pre auto

Leto so štvorkolesovým miláčikom

Marek Auto-moto


Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm,  alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím.  Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/  

13.08.201622103

Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov

Auto-moto:Kam do autoškoly ?

Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov

Marek Auto-moto


Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm,  alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím.  Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/  

16.03.201511685


Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím