AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Auto-moto:

Správne nastavené PZP môže nahradiť aj havarijnú poistku!

Marek


Povinné zmluvné poistenie (PZP) je zákonnou povinnosťou každého majiteľa auta. Dlhé roky fungovalo ako nutné zlo, ktoré vodiči chceli mať vždy najlacnejšie, keďže takpovediac, neslúžilo im. Doba sa však zmenila a PZP sa stalo poistením, ktoré si už vodiči nevyberajú len podľa ceny, ale aj služieb, ktoré im samým dokáže poskytnúť. Povinnosť, ktorá sa hodí Pristupovať k PZP len ako k nutnej povinnosti, sa nevyplatí. V hlavách mnohých vodičov je toto poistenie stále vnímané ako niečo, z čoho sa hradia škody iným účastníkom nehody. To je samozrejme pravda, no už neuvažujú nad tým, čo môže poistenie priniesť im samým.  Pripoistenia k PZP nahradia aj KASKO Ak si kupujete auto nové, alebo nebodaj na lízing, v tom prípade je havarijné poistenie (KASKO) prakticky nutnosť, ktorú od vás bude vyžadovať aj splátková spoločnosť. No čo v prípade kúpy auta z druhej ruky? Tu si mnoho vodičov kladie otázku, či platiť havarijné poistenie, alebo sa spoľahnúť na to, že oni na ceste chybu nespravia. Práve tu je podľa Eduarda Svíčku zo spoločnosti FINPO MB jedným z najvhodnejších riešení k PZP voliť niekoľko pripoistení, ktoré chránia samotné auto. „Medzi najobľúbenejšie pripoistenia k PZP patria poistenie čelného skla, stret so zverou, živelná udalosť, úraz, krádež, či zlý stav vozovky. Ide o najčastejšie nehody a jednotlivé pripoistenia rozhodne nestoja toľko, ako celý balíček KASKO,“ hovorí o riešení najmä pre staršie vozidlá E. Svíčka. Stále ho môžete mať najvýhodnejšie Fakt, že PZP môže veľmi dobre slúžiť aj na ochranu vášho vozidla a posádky neznamená, že musí byť predražené. Práve naopak. "Máme zazmluvnené všetky poisťovne, preto nájsť najnižšiu cenu pre klienta nie je problém,“ hovorí Andrej Bobák zo spoločnosti FINPO MB a dodáva: „Vďaka tomu, že máme v poisťovniach svojich partnerov vieme riešiť rýchlejšie a kvalitnejšie potrebné veci pre nášho klienta a rovnako pomáhame pri riešení  poistných udalostí, či automaticky sledujeme ceny pri výročí poistky. U nás má tak klient svoje poistenie stále najvýhodnejšie.“ Na trhu je niekoľko poisťovní, ktoré ponúkajú PZP s rôznymi balíčkami služieb. V rámci akcií poisťovne dokonca dávajú vodičom možnosť výberu jedného pripoistenia zdarma, alebo majú zvýšené poistné krytie, prípadne majú úraz posádky už v cene. Nebojte sa zmeniť poistenie Zmenu povinného zmluvného poistenia môžete urobiť raz ročne. Musíte ju nahlásiť poisťovni najneskôr 6-týždňov pred výročím uzatvorenia zmluvy. Nezávislý poradca vám prepočíta, či je pre vás výhodné mať PZP aj KASKO, alebo vybaviť nové poistky u inej spoločnosti s rovnakým krytím, ale lepšou cenou, prípadne KASKO zrušiť a nahradiť ho výhodnejšou PZP s pripoisteniami, za ktoré v konečnom dôsledku nezaplatíte viac ako za vaše staré PZP a podobne. To, že PZP môže byť pre vás výhodnejšie nemusí znamenať, že musí byť aj drahšie. Poraďte sa o možnosti mať kvalitnejšie a výhodnejšie PZP aj KASKO s pracovníkmi FINPO MB.

28.12.20178135
Marek skúsenosti

Auto-moto:Nechajte peniaze zarábať

Kupujete auto? Máte všetko dobre zrátané ?

Marek


Bez ohľadu na to, či zvažujete kúpu auta nového, alebo ojazdeného, je možné na rovnakom modeli usporiť stovky, niekedy aj tisíce eur. Iba tým, že zvážite viac možností, ako vám ponúkne predajca. Ako vyzerá v praxi navýšenie bez navýšenia? Častým háčikom predajcov automobilov býva financovanie prostredníctvom lízingu s minimálnym úrokom. Lenže prax je taká, že čo nezískajú na splátkach, to dobehnú na poistení. Poistenie je pri financovaní na lízing nutnosťou a práve tu sa dajú usporiť nemalé náklady. „Klientom aj pri kúpe auta na lízing vieme vypočítať najnižšiu možnú cenu, pri najlepšom možnom krytí a najnižšej spoluúčasti. Prax je totiž taká, že predajcovia automobilov predávajú automobily a poistenie majú ako doplnkovú službu, spoliehajú sa na to, že to klient vezme automaticky  k autu,“ hovorí Miroslav Bobák zo spoločnosti FINPO MB. Cena vs. hodnota Poradiť sa s odborníkom na financovanie a poistenie znamená, že pre vás vyberie najvýhodnejšiu splátkovú spoločnosť aj povinné zmluvné, havarijné poistenie, pričom pokojne rozložíme  produkty aj do troch spoločností podľa výhodnosti. „Stačí, že k nám príde klient, ktorý má predstavu o aute, vie aké si chce kúpiť auto a my mu pripravíme možnosti financovania aj poistenia na mieru. V tomto prípade tak skutočne dokážeme ušiť ponuku bez navýšenia ako najnižšiu na trhu, “ hovorí M. Bobák. Preto je vždy lepšie pri financovaní auta požiadať o radu nezávislého odborníka. Práca so zľavami Každá poisťovňa prináša pravidelne akcie a zľavy, o ktorých sa však nemusí klient v predajni automobilov, alebo na pobočke dozvedieť. „Ponuky sa rýchlo menia a preto je dôležité, aby klient dostal to, čo je aktuálne najvýhodnejšie. A to sa týka ako akcií lízingových spoločností, tak aj poistiek,“ hovorí Miroslav Bobák, ktorý vďaka poradenstvu pri financovaní kúpy auta už mnohým klientom výrazne ušetril rozpočet .   Plánujete si kúpiť auto? Chcete nájsť najvýhodnejší a najvýhodnejší systém jeho financovania a poistenia? Môžete priamo kontaktovať  Miroslava Bobáka  zo spoločnosti FINPO MB.

27.10.201726258
Autofólie ZUZI skúsenosti

Auto-moto:Doplnky pre auto

Novinky a zaujímavosti zo sveta autofólií v roku 2016

Autofólie ZUZI Autofólie ZUZI


Vylepšenia a zaujímavé možnosti vo svete autofólií  pribúdajú každý rok Autofólie ZUZI si aj v tomto roku pre priaznivcov estetického tuningu pripravili pár špecialít. Akcia pre mladých rodičov V mesiaci september začne akcia na autofólie pre všetkých, ktorí majú v rodine prírastok - malé dieťa . Spoločnosť Autofólie ZUZI sa rozhodla v mesiaci september spustiť akciu s názvom Pre naše deti. Čo prináša? Neskutočnú cenovú výhodu, ktorá znemená jednotnú cenu 99 eur za akékoľvek vozidlo. BMW X5 , Škoda Fábia alebo Mercedes Vito - jednotná cena 99 eur . Samozrejme bude použitá kvalitná autofólia SunTek z radu HP so 7 ročnou zárukou. Podmienkou je prísť na montáž spolu s dieťaťom. Na Facebooku sa dozviete vždy aktuálne akcie a novinky. Špičkové ochranné fólie Odletujúce kamienky, umývačky áut , drobné odreniny na parkoviskách, to všetko je nočnou morou pre vodičov s novým autom. Po aplikácii ochranných fólií SunTek PPF sa už žiadnych uvedených vecí nemusíte obávať a aj po rokoch bude auto ako nové. Tajomstvom je dokonalá ochranná fólia. Ide o vysoko odolný polyuretán, ktorý má mnoho výhod, ale jednou z nich je, že zabezpečuje naozaj dokonalú ochranu vášho štvorkolesového miláčika.   300 odtieňov a vlastná grafika Wrapové fólie zmenia na počkanie farbu vášho auta. Autofólie ZUZI ponúkajú aktuálne viac ako 300 odtieňov a množstvo vzorov fólií. Od matných, lesklých, karbónových, imitácii krokodílej kože, či dokonca efekt chameleón. Extrémne oceňovanou možnosťou je využitie služieb ich vlastného firemného grafika, takže na vašom aute môžu byť aj tie najtajnejšie predstavy a túžby. Nič nie je nemožné a už nemusíte mať auto ako všetci, ale budete mať skutočný originál, ktorý nemá nikto iný na svete! Autofólie pre najnáročnejších Spoločnosť Autofólie ZUZI ponúka fólie WinFol, ktoré sú overené a 100% spoľahlivé. „Stránku materiálu máme dokonale vyriešenú . Ďalšiu dôležitú vec zohrá montážne stredisko a konkrétny montážnik, ktorý zabezpečí dokonalú montáž, “ hovorí o dôraze na kvalitu Martin Bielik zo spoločnosti autofólie ZUZI, ktorá už od založenia v roku 2003 vždy kládla dôraz na vykonanú prácu a materiály. Dnes sa hrdia referenciami z 8500 áut a dokonale sa im podarilo overiť produkty, s ktorými pracujú . Pilierom je značka SunTek, ktorá je celosvetovou špičkou. V roku 2012 však zaregistrovali vlastnú privátnu značku WinFol, do ktorej sú dodávané len exkluzívne americké produkty a len v tých najvyšších triedach.

22.08.201627170
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Web na mieru inšpirovaný zahraničným webom so silným lokálnym SEO

Martin Chyla Martin Chyla


Spoločnosť Ergoline je špičkou medzí výrobcami solárií. Ich produkty každý rok inovujú o technologické novinky a užívateľské vylepšenia. Svojim lokálnym distribútorom tak dávajú podporu silnej značky a množstvo technických ako aj komunikačných príležitostí. Spoločnosť GPJ spol. s r.o. - je importér, a distribútor značky Ergoline na Slovensku a rozhodli sa zmeniť zastaralý web za prezentáciou nového portfólia firmy. Zvažovali možnosť použiť web materskej firmy, ktorý by ale museli aj tak celý preložiť a následne upravovať a opravovať s nemeckými partnermi alebo postaviť novú stránku. Nad rámec možností materského webu, lokálny je prelinkovaný do eshopu, má zapracovaný kontaktný formulár, je rozšírený o referencie, prezentuje soláriá a wellness štúdiá lokálnych zákazníkov, ako aj vlastné solárium Ergoline Bratislava.   Spoločnosť GPJ je na trhu už od roku 1996,  svojmu portfóliu sa dokonale rozumejú a teda aj ich  nároky na firemnú komunikáciu boli adekvátne vysoké. Naším primárnym zadaním bolo vyzdvihnúť benefity nového portfólia značky Ergoline: výkon, užívatelský komfort a fascinujúci dizajn. Pôvodné web stránky mali množstvo podstránok a teda aj slušné pozície v organickom vyhľadávaní.   Ako sme postupovali pri premene webstránky? Na základe návrhu klienta sme sa rozhodli vystavať stránku podľa vzoru nemeckej oficiálnej webstránky výrobcu solárií. Prvým krokom bolo dôkladné zváženie všetkých potrebných funkcií na stránke a jej dizajnu podľa zámerov klienta. Následne sme si sme zmapovali ponuku konkurencie na trhu, spravili analýzu kľúčových slov a výber vhodných kľúčových slov pre jednotlivé sekcie webu.  Dizajnová úprava V rámci nastavenia vhodného dizajnu a funkcií sme vytvorili vzorovú podstránku produktu: Súčasné portfólio značky tvorí 23 produktov a toto sú stránky ktoré potenciálnych zákazníkov najviac zaujímajú. Každú s týchto podstránok sme doplnili o produktové informácie, videá, benefity daného modelu, recenzie a samozrejme kontaktný formulár. Tieto zmeny nám pomohli zvýšiť čas strávený na stránke na takmer trojnásobok.  Rovnako dôležité sú aj vnútorné prelinkovania na služby, a podobné produkty. Tieto zmeny nám zvýšili počet prezeraných stránok o 45%          Pri navrhovaní stránok Služby sme sa zas zamerali na kľúčové slová doplnkových služieb ako je servis, nákup doplnkov, trubíc, ale aj solárnej kozmetiky. Samozrejmosťou je tiež povinná komunikácia o akreditovanom pracovisku merania intenzity UV žiarenia, a informácia o požadovaných EU normách. Aj súčasťou tejto stránky je samozrejme priamy kontaktný formulár.   Pre samotné solárne štúdio v Bratislave, na Bohrovej ulici, sme pridali aj možnosť prekliku na sociálne siete, navigáciu a nezabudli sme ani na referencie.   Pre podporu partnerom a zákazníkom sme vytvorili interaktívnu mapu prevádzok Ergoline. Stránku sme navrhovali s cieľom vytvoriť prehľadný zoznam partnerských solárií, ktoré sme umiestnili aj na mape. Pre každý biznis je extrémne dôležitá spokojnosť partnerov a zákazníkov a preto je spolupráca s partnermi súčastou tejto stránky vrátane referencií ako je táto.   Pre zlepšenie SEO sme sa rozhodli vytvoriť a pridať aj originálne články na stránke Novinky.  Samozrejmosťou sú tiež podstránky kontaktov a o nás a referencie naprieč webom ako je legislatívna požiadavka na politiku cookies a zásady spracovania osobných údajov. .  Nastavenie SEO a analytických nástrojov Potom, čo bol základný dizajn a hlavne kvalitný obsah stránky vytvorený a schválený, zamerali sme sa na správne nastavenie všetkých potrebných SEO nástrojov, keďže hlavným cieľom klienta bolo dostať stránku na prvé pozície vo vyhľadávaní. Okrem výberu kľúčových slov a ich nastavenia na stránky a obrázky sme samozrejme nezabudli ani nastavenie sitemapy a search consoly. Takto je stránka plne funkčná a pripravená na zaindexovanie do vyhľadávačov a organická návštevnosť nám plynule rastie.  Následne sme po nastavení SEO nástrojov rozšírili funkcie služby Google analytics o nové konverzné ciele, ktorými boli kontaktný formulár, kontaktný e-mail a telefón. Klient má tak možnosť lepšie analyzovať, akým spôsobom si zákazník najskôr vyhľadá a objedná niektorý produkt či službu z ponuky. V tom bode sme pripravili inzerciu pre jednotlivé kľúčové slová podľa pôvodného zadania klienta. Bohužiaľ v tomto čase zasiahla pandémia koronavírusu SARS-CoV-2 a inzercia ešte len čaká na spustenie. Veríme že prevádzky bude možné čo najskôr otvoriť nakoľko UV žiarenie je jednou z vhodných foriem dezinfekcie pre vírusmi. Uvedené informácie slúžia pre vašu inšpiráciu ako stavať weby a preto veríme že sme nič nepodcenili a nezabudli a takýto web náš tím dokáže postaviť v priebehu pár týždňov.  Páčil sa klientovi nový web?   Ako sme už v našich článkoch spomínali, sme presvedčení, že overené referencie zákazníkov na stránke zariadim.sk vypovedajú o kvalite práce viac, ako naše slová. Preto tu nájdete aj hodnotenie p.Justovej zo spoločnosti GPJ s.r.o. - Ergoline Slovensko, v ktorom napísala ako sa jej s nami spolupracovalo a či naša práca priniesla želané výsledky.   Zistili ste po prečítaní článku, že aj vaša webstránka by potrebovala zmenu? Nastaviť kvalitné SEO s využitím ďalších analytických nástrojov tak, aby ste zamierili na prvé stránky vo vyhľadávaní? Neviete však ako na to? Sme tu pre vás ! Spoločne nájdeme cestu ako efektívne vystavať stránku, ktorú budú vaši klienti radi navštevovať.   Ak máte akékoľvek otázky ohľadom tvorby webstránok,  radi vám na zodpovieme na obchod@zariadim.com, alebo na čísle 0918 228 898. Urobte dôležitý krok k úspešnej webstránke!    

09.04.20202156
Martin Chyla skúsenosti

Služby pre firmu:Ako na web

Podporte svoje podnikanie vhodnou mikrostránkou

Martin Chyla Martin Chyla


V tomto článku vám priblížime, kedy je vhodné pripraviť mikrostránku a dáme pár tipov ako na to a čo od vašich partnerov žiadať. AB spoločnosť patrí k špičke v inštalovaní fólií na autá v Bratislave a web autofólie-bratislava.eu je jedným z najnavštevovanejších v tejto kategórii v Bratislave. Vďačí za to najmä ich kvalitnej práci, množstvu spokojných zákazníkov ale aj dobre nastavenej SEO optimalizácii, vhodne nastavenej inzercii, aktívnym sociálnym sieťam, aktívnej práci s nástrojom Google moja firma, zobrazeným referenciám od zákazníkov a ďalším marketingovým nástrojom. Pri tvorbe každého webu sa vždy najprv zamyslíme nad tým, čo by mal obsahovať vzhľadom na jeho účel. Následne sa zameriame na to, ako správne nastaviť vyhľadávanie daného webu, informačnú časť, ktorú tvoria vhodné texty, a nakoniec ako vybrať vhodné marketingové nástroje na predaj, rezerváciu či vybavenie objednávok. Vďaka tomu dokážeme dodať komplexné riešenie za pomerne nízku cenu. Prečo a kedy zvoliť mikrostránku? Klient  mal v úmysle rozšíriť ponuku spoločnosti o segment fólií na okná budov, ale nechcel pritom prerábať celú pôvodnú web stránku ktorá je primárne zameraná na majiteľov áut. Tá totiž plnila efektívne svoj účel, pretože je vo všetkých aspektoch vhodne nastavená. Keďže bol s našou prácou v minulosti spokojný, oslovil nás, aby sme mu s jeho zámerom pomohli. Po zvážení všetkých požiadaviek sme sa spoločne rozhodli vytvoriť informačnú mikrostránku špeciálne pre segment fólií na sklá budov.  Ako sme postupovali? Prvým krokom bolo vyhľadanie vhodných kľúčových slov, ako aj dostupnosť relevantných domén pre dané kľúčové slová.   Následne sme zmapovali ponuku konkurencie v danom segmente. Tieto činnosti môžete robiť manuálne, alebo použiť nástroje pre analýzu populárnosti kľúčových slov, hľadanie synoným, sledovanie tredov, sociálnych sietí atď.   Takto nielen získame správny názov služby a stránky ale aj prehľad o tom, na čo by sme sa mali zamerať v informačnej časti stránky a mohli sa vyvarovať chýb pri tvorbe webu. Spolu s klientom sme zvolili doménu uvfoil.sk a začali.     Dizajn Weby sa môžu páčiť, ale musia fungovať. My začíname od textov, nakoľko tieto slúžia pre orientáciu klienta, ale zároveň sú skenované vyhľadávačmi. Texty rozdelíme na sekcie tak, aby sme prehľadne oddelili jednotlivé benefity produktov, ako bezpečnosť či ochrana pred UV žiarením. Toto pomáha pri vyhľadávaní, čítaní a zároveň tým čo si o nás zákazníci zapamätajú a následne požadujú. Rovnako dôležité je použiť čokoľvek čo klient už pozná napríklad značky partnerov, ktorých produkty sú v ponuke spoločnosti. Vybrali sme vhodnú dizajnovú šablónu, do ktorej sme nasadili jednotlivé texty a pridali obrázky a fotografie. Pre jednoduchosť stránky sme ju rozdelili na funkčné celky s jasným cieľom: Čo ponúkame, benefity, kontaktný formulár referencie a ďalšie informácie.   Aj na jednoduchý web umiestňujeme viaceré spôsoby, ako si  objednať produkty: kontaktný formulár pre objednávky možnosť prekliku na priamy telefonický kontakt možnosť kontaktu cez e-mail K tomu sme pridali aj prepojenia na sociálne siete a navigáciu na mape. Sme presvedčení, že priame hodnotenia od zákazníkov môžu pomôcť zvýšiť nielen návštevnosť, ale aj predaj. Preto na weboch ktoré tvoríme nechýbajú ani referencie od zákazníkov.           SEO a analytika Keď bol obsah a dizajn stránky hotový a schválený klientom, nastavili sme všetky potrebné SEO nástroje pre zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Samozrejmosťou na nastavenie vhodnej mapy stránky (sitemap), a pridali sme aj analytickú službu search console, ktorá pomáha identifikovať prípadné problémy s vyhľadaním stránky, a tiež sleduje kvalitu prelinkovania. Pridali sme meta popisky stránky aj obrázkov, štrukturované dáta, prekliky na stránke aj mimo nej. Samozrejmosťou sú dnes aj nutné legislatívne kroky, v tomto prípade politika správy údajov a politika cookies. Potom, ako bola stránka vytvorená a nastavené všetko potrebné, zamerali sme sa analýzu dát. Google analytics sme rozšírili o nové konverzné ciele. Osobitne pre kontakný formulár, e-mail a telefonát. Tak sa môže lepšie analyzovať akým spôsobom si zákazníci najčastejšie objednávajú dané produkty. Nakoniec sme spustili samotnú inzerciu stránky pre kľúčové slová podľa zadania, ktoré sme vytvorili na začiatku. Celú stránku vrátane spustenia všetkých služieb sme vytvorili v pomerne krátkom čase a už po pár hodinách po spustení bola zaindexovaná v Googli a prichádzali prví návštevníci. Reakcia klienta? Mohli by sme vám tu písať, že bol veľmi spokojný a podobne, no ako sme už spomínali, veríme že viac dokážu povedať o našej práci samotné overené referencie našich klientov. Preto na našich stránkach preferujeme overené recenzie tretích strán, v tomto prípade  referenciu, ktorú klient pridal na našu stránku zariadim.sk.    Samotnú reakciu klientna nájdete na priloženej recenzii.  Pre nás je samozrejme dôležitý výsledok výkonu danej stránky, ale rovnako dôležitá je aj cesta za ním, aby sme sa mohli aj v budúcnosti poohliadnuť na to ako pracujeme, aké sú naše štandardy a pomôcť sebe aj iným pri požiadavkách na web, jeho úpravy alebo správu.  Web uvfoil.sk ako aj web autofólie-bratislava.eu sú pripravené na svojich zákazníkov. ako sú na tom vaše weby?   Ak máte otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk, alebo linke 0918 228 898 .   A pokojne sa poistite referenciami našich doterajších klientov. Váš biznis sa vám za to poďakuje.  

02.04.20201670
Joli skúsenosti

Rodina:

Porovnanie telefónov Xiaomi vs. iPhone

Joli Joli


Výber nového telefónu môže byť pomerne náročnou úlohou, o to viac v súčasnosti, keď je na trhu naozaj veľký výber telefónov rôznych značiek. V nasledujúcom článku sa zameriame na komparáciu telefónov Xiaomi vs. iPhone, ktoré sú produktami tých najväčších a najznámejších spoločností na svete. Pri výbere nového telefónu si zvyknú ľudia hľadať rôzne informácie na internete, no je veľmi ťažké vedieť, komu dôverovať. Verní zákazníci niektorých značiek píšu články na rôznych blogoch, ktoré vysvetľujú, prečo je ich obľúbená značka najlepšia. Takéto názory sú však často príliš subjektívne. Preto je lepšie preskúmať niektoré neosobné recenzie o daných telefónoch a neuponáhľať sa pri rozhodovaní. Spoločnosť Xiaomi Najlepšie telefóny od Xiaomi majú pomerne prijateľné ceny a zároveň pôsobivé špecifikácie, takže niet divu, že sa čínska spoločnosť vo svete stáva čoraz známejšou. Spoločnosť je v súčasnosti jedným z hlavných hráčov v Európe vďaka agresívnemu určovaniu cien. Dôvtipní kupujúci telefónov vnímajú značku ako spôsob, ako získať zariadenie s najnovším dizajnom a špičkovými špecifikáciami bez zbytočného preplácania. Xiaomi predáva svoje telefóny pod tromi značkami: Mi, Redmi a Pocophone. Mi má tendenciu byť jeho hlavnou značkou strednej triedy, zatiaľ čo Xiaomi Redmi a Pocophone sú jej rozpočtovými radami.  Spoločnosť Apple Americká spoločnosť Apple už dlhé roky patrí medzi tie najlepšie a najväčšie na trhu. Každoročne v septembri organizuje významnú konferenciu roka “Apple event”, kde predstavuje svoje najväčšie novinky. Na poslednej konferencii boli, okrem iných produktov, predstavené aj aktuálne najnovšie modely iPhonov – iPhone 11, iPhone 11 Pro a Pro Max. Spoločnosť sa snaží každoročne svoje modely vylepšovať rôznymi funkciami a príslušenstvom. Pri týchto modeloch, okrem väčšieho rozlíšenia zadnej a prednej kamery, všetky s rozlíšením 12 megapixelov, pribudla aj vylepšená funkcia nočného fotenia či možnosť širokouhlého fotografovania. V nových smartfónoch vydrží batéria podľa slov Apple o 4-5 hodín dlhšie ako predtým. Porovnanie telefónov Xiaomi vs. iPhone Pri porovnaní telefónov týchto dvoch značiek je už na prvý pohľad každému jasné, že v rámci oboch spoločností ide o vysoko kvalitné produkty, za ktoré sa nemusia určite hanbiť. Napriek tomu, že spoločnosť Xiaomi sa pravdepodobne drží na dizajnérskych plášťoch spoločnosti Apple, sú smartfóny spoločnosti, ako napríklad telefón Redmi a Redmi Note, kľúčové faktory rastu spoločnosti. Rast, ktorý sľubuje, že spoločnosť sa stane ešte väčšou, najmä keď Xiaomi začína svoju plánovanú expanziu do Brazílie a prípadne na ďalšie západné trhy. Spoločnosť Xiaomi má veľa skvelých ponúk, z ktorých väčšina je v niektorých špecifikáciách porovnateľná s Apple alebo dokonca lepšia ako najnovší iPhone. Ale okrem lepšieho naplnenia a oveľa širšieho výberu zariadení je ďalšou konkurenčnou výhodou produktov Xiaomi ich výhodná cena. Avšak netreba zabúdať, že spoločnosť Apple a jej smartfóny majú vo svete veľké množstvo skalných zákazníkov, ktorým nevadí priplatiť si za produkty, keďže sú so značkou stotožnení a sú jej verní.   

02.04.20201116
Osviežte si auto na leto!

Auto-moto:Leto v aute

Osviežte si auto na leto!

Marek


Leto je pre auto dosť komplikované obdobie. Povrch vozoviek sa rozpáli, slnko prehrieva lak aj interiér. S vysokými teplotami sa musia vyrovnať nielen autá, ale aj pasažieri. Existujú však dobré nápady, ktoré uľavia vám, automobilu a  navyše postrúhate s autom aj letnú frajerinku. Fólie na sklo sú základom Možno si poviete, že čierne fólie na autá sú len imidžom, ktorý vy nepotrebujete. Ale imidž je skutočne nanič, ak by fólie boli len o tom. Fólie na zadné sklá výrazne zlepšujú pocit z jazdy počas leta. Vďaka nim dokáže klesnúť teplota vo vozidle, menej sa namáha klimatizácia a aj posádka vzadu má viac súkromia. Preto sme sa v článku Tónovacie autofólie nie sú len na okrasu venovali práve výhodám okenných fólií. Pavol Preverčík z firmy Palpro vysvetľuje, ako fólie vybrať, pre koho sa najviac hodia a ako si ich ochrániť. Nezabudnite na správne zabezpečenie Keď sme hovorili, že fólie zlepšia vašu kondíciu počas jazdy, je potrebné pripomenúť, že sú do istej miery aj bezpečnostným prvkom. Do vášho auta nebude vidieť a tak obsah vozidla nebude lákať zlodejov. Ešte vyššiu mieru bezpečnosti dodáte autu, ak investujete do zabezpečovacieho mechanizmu ZEDER. Ten predstavuje manuálnu ochranu vozidla, ktoré nezlomí žiadny autičkársky hacker. Niekedy je stará škola tá najlepšia ochrana. Ochráňte lak pred dlhými cestami O zabezpečovacom systéme ZEDER sa dozviete viac v článku Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke. To však nie je všetko. V článku Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI predstavuje špeciálne transparentné fólie, ktoré ochránia lak pred poškodením kamienkami odletujúcimi od vozovky. Už žiadne bodky na krásnej karosérii. Navyše fólia sa na slnku sama zacelí. Ideálne na dovolenkové cesty, aby ste s pekným autom nielen odišli, ale sa aj vrátili. Vráťte autu atraktívny vzhľad Na festival, dovolenku, alebo len tak do mesta. Aj staršie auto môže vyzerať ako nové. Neveríte? Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava prináša v článku Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí! zaujímavé návody, ako si oživiť vozidlo. Alebo chcete bežné auto zatraktívniť neobvyklými farebnými motívmi? Aj to je možné. Prečítajte si dobré rady pre krajšie leto aj auto.

30.06.20184054
Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí!

Auto-moto:Leto v aute

Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí!

Marek


Auto už dnes nie je len nástrojom na prepravu. Je súčasťou prestíže, imidžu, dojmu, ktorý zanechávame na ostatných, ale zároveň aj našim sebavyjadrením. Existuje cesta, ako si aj obyčajné auto spraviť neobyčajným. Zasvietiť na ceste a byť iný. Skúste sa odlíšiť Zaujímavá farba laku, viacfarebné spracovanie karosérie alebo zaujímavé prvky. To všetko sú veci, za ktoré si výrobca automobilov pýta obvykle vysoké príplatky. No osviežiť dizajn svojho auta ide aj lacnejšie a presne podľa vašich predstáv. „Čoraz obľúbenejšie sú oživenia bežne predávaných automobilov, na ktoré si vodiči dajú dotvoriť rôzne pásy, alebo zmenia farbu len na jednej časti karosérie,“ hovorí Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava. Auto tak dostane úplne iný šmrnc. Pritom takúto úpravu nie je potrebné zapisovať ani do technického preukazu. „Úpravu je v technickom preukaze potrebné označiť len vtedy, ak zmena farebnosti presiahne 60 %,“ hovorí Valach. Zmena k lepšiemu Máte lak, ktorý sa poškodil, prípade by ste radi zmenili farbu svojho auta? Práve na to slúžia CarWrap fólie. Patria k najjednoduchším formám vylepšenia vzhľadu vozidla. Dokážu zmeniť vzhľad tak, že vaše auto bude vyzerať ako nové. „Fólie prekryjú každé poškodenie laku. Aj odlúpenie laku prekryjú, no nevyrovnajú. Vždy je preto vhodné lak zahladiť  a potom naniesť fóliu,“ hovorí Branislav Valach. S reklamou na cestách Váhou CarWrap fólií je aj možnosť preniesť reklamu priamo na auto. Najmä firemné autá, ktoré nachodia tisíce kilometrov sa tak môžu premeniť na billboard. „Nie je žiadny problém, preniesť na CarWrap fóliu akúkoľvek potlač. Túto možnosť využívajú najmä podnikatelia, ktorí tak získajú efektný a lacný spôsob propagácie na cestách,“ dopĺňa Branislav Valach. Zmena farby auta alebo implementácia ľubovoľného motívu je s týmito fóliami oveľa jednoduchšia a rýchlejšia ako napríklad prestriekaním. Pozor na kvalitné prevedenie Spoločnosť Autofólie Bratislava pracuje s kvalitnými a značkovými fóliami ako 3M, SunTek či Hexis. Pretože pri aplikácii lacných fólií sa nemusí stať iba to, že sa vám začnú odliepať a za krátke obdobie budú mať škaredý vzhľad, ale aj lepidlo môže naleptať a poškodiť samotný lak na karosérii a tak znehodnotí do veľkej miery celé vozidlo. Fólie ohrozuje najmä slnko Životnosť fólií je približne 5 rokov. Veľa však záleží aj od toho, ako je auto chránené najmä pred slnkom. Výrobcovia fólií napríklad v Afrike dávajú záruku na fólie iba pol roka. V našom klimatickom pásme je to dva roky. Priame pálenie slnka totiž neprospieva ani fólii. Preto je potrebné sa o fóliu pravidelne starať a ošetrovať ju prípravkami.  Ak hľadáte kvalitné fólie na inováciu vášho auta, navštívte https://www.autofolie-bratislava.eu/

29.06.20186945

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Leto so štvorkolesovým miláčikom

Auto-moto:Doplnky pre auto

Leto so štvorkolesovým miláčikom

Marek Auto-moto


Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm,  alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím.  Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/  

13.08.201614812

Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov

Auto-moto:Kam do autoškoly ?

Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov

Marek Auto-moto


Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm,  alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím.  Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/  

16.03.20158555

Luboš24

1 396

BMW 750 Long

Velmi spokojný. Co dodať.Profesionálna práca.Môžem všetkým iba odporučiť.

Autofólie ZUZI
4.9/5 821 hodnotení

I Cyprian

1 325

Autofólie SunTek HP 15 Premium

Vse prebehlo hladko a bez problemov. Kvalitna praca a prijemny personal. Mozem…

Autofólie ZUZI
4.9/5 821 hodnotení

Adrian

1 243

Autofólie SunTek CXP 80 na predné…

Poradili typ a použitie fólie. Pred cca 3 rokmi mi robili aj fólie na zadné…

Autofólie ZUZI
4.9/5 821 hodnotení

Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím