AKTUÁLNE


Marek skúsenosti

Auto-moto:

Pripravte svoje auto aj bývanie na príchod leta. Potrebovať budete túto fóliu!

Marek


Dni sú dlhšie, teplejšie, slnko stále ostrejšie. Hoci je príjemné, sú situácie, keď je na škodu. Napríklad v aute, v práci pri práci s počítačom, alebo napríklad aj v obývačke, ak si chcete pozrieť svoje obľúbené filmy bez odrazov z obrazovky. Mnohí ľudia preto skúšajú na autá rôzne tienidlá, na okná závesy a žalúzia a pritom najvhodnejšou alternatívou je viacúčelová fólia. Číre autofólie nie sú nezmysel Bežne sa stretávame stým, že si na auto nechávame inštalovať tmavé fólie, aby sme auto uzatvorili aj pred pohľadmi zvonka. Nie každý však chce mať fólie tmavé, ale chce mať výhody zafóliovaného auta, teda hlavne ho ochrániť pre  pred UV žiarením. Preto Branislav Valach  z AB spoločnosť, s.r.o.,  tvrdí, že číre autofólie na sklo nie sú zbytočnosť: „Tieto autofólie nenarúšajú prienik tepla a neodrážajú svetlo, vyrábajú sa však s kvalitným UV filtrom, čím znižujú prienik tohto škodlivého žiarenia do vozidla až o 99%.“ Chránia tak plasty pred nadmerným opotrebením, interiér vozidla aj tak isto sú aj ochranou pred rozbitím skla a vlámaním.   Skúste sa chrániť pred odleskami Číre autofólie môžete inštalovať na všetky sklá, no tie tmavé len na zadné. Sú imidžovou aj vysoko praktickou záležitosťou. Po prvé, nikto vám nevidí do auta. To je vynikajúce hlavne vtedy, ak napríklad cestujete s deťmi a v aute si nechávate autosedačku. Mnohí rozbijú okno len preto, aby ju odcudzili. Tak isto tmavá fólia napomáha pohodlnému cestovaniu. Tlmí odlesky, vytvára príjemnú klímu aj atmosféru. Ja cestujete na dlhé trasy, napríklad aj na jar, keď je slnko poriadne nízko a je ostré, pasažierom vzadu tak nesvieti do očí a cestuje sa príjemnejšie. Nehovoriac, že prínos fólií oceníte aj v horúcom lete. Auto sa tak nerozpáli. Branislav Valach radí využiť fólie dvojvrstvové, ktoré sú nielen účinnejšie: „Dvojvrstvové fólie sa skladajú až z dvoch farebných polyesterových fólií, čím je umocnená ich schopnosť redukovať slnečné žiarenie a taktiež majú až 5-ročnú záruku.“ Tienenie na budovy Medzi najnovšie trendy v oblasti dizajnu a bývania patria aj fólie na okná. Majú rovnaké výhody ako fólie na aute, plus dotvárajú zaujímavý imidž napríklad reprezentatívnych priestorov. Fólie na okná zabraňujú prehrievaniu interiéru a  znižuje nároky na používanie klimatizácie. minimalizujú oslnenie slnkom, vďaka čomu sa vám bude lepšie pracovať. Navyše majú jednu unikátnu vlastnosti. „Fólie na okná nezavadzajú vo výhľade. Na rozdiel napríklad od roliet a žalúzia, ktoré tienia prienik svetla, ale súčasne aj výhľad, cez fólie sa pozeráte ako cez číre sklo,“ hovorí Branislav Valach o výhodách fóliovania skiel na budove. Získate tak jedinečný vzhľad a skvelé prostredie v interiéri, ktoré ocení každý. Chcete vedieť viac o kvalitných autofóliách, alebo o okenných fóliách na budovy? Navštívte: https://www.autofolie-bratislava.eu

25.02.20192138
Marek skúsenosti

Auto-moto:Leto v aute

Osviežte si auto na leto!

Marek


Leto je pre auto dosť komplikované obdobie. Povrch vozoviek sa rozpáli, slnko prehrieva lak aj interiér. S vysokými teplotami sa musia vyrovnať nielen autá, ale aj pasažieri. Existujú však dobré nápady, ktoré uľavia vám, automobilu a  navyše postrúhate s autom aj letnú frajerinku. Fólie na sklo sú základom Možno si poviete, že čierne fólie na autá sú len imidžom, ktorý vy nepotrebujete. Ale imidž je skutočne nanič, ak by fólie boli len o tom. Fólie na zadné sklá výrazne zlepšujú pocit z jazdy počas leta. Vďaka nim dokáže klesnúť teplota vo vozidle, menej sa namáha klimatizácia a aj posádka vzadu má viac súkromia. Preto sme sa v článku Tónovacie autofólie nie sú len na okrasu venovali práve výhodám okenných fólií. Pavol Preverčík z firmy Palpro vysvetľuje, ako fólie vybrať, pre koho sa najviac hodia a ako si ich ochrániť. Nezabudnite na správne zabezpečenie Keď sme hovorili, že fólie zlepšia vašu kondíciu počas jazdy, je potrebné pripomenúť, že sú do istej miery aj bezpečnostným prvkom. Do vášho auta nebude vidieť a tak obsah vozidla nebude lákať zlodejov. Ešte vyššiu mieru bezpečnosti dodáte autu, ak investujete do zabezpečovacieho mechanizmu ZEDER. Ten predstavuje manuálnu ochranu vozidla, ktoré nezlomí žiadny autičkársky hacker. Niekedy je stará škola tá najlepšia ochrana. Ochráňte lak pred dlhými cestami O zabezpečovacom systéme ZEDER sa dozviete viac v článku Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke. To však nie je všetko. V článku Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI predstavuje špeciálne transparentné fólie, ktoré ochránia lak pred poškodením kamienkami odletujúcimi od vozovky. Už žiadne bodky na krásnej karosérii. Navyše fólia sa na slnku sama zacelí. Ideálne na dovolenkové cesty, aby ste s pekným autom nielen odišli, ale sa aj vrátili. Vráťte autu atraktívny vzhľad Na festival, dovolenku, alebo len tak do mesta. Aj staršie auto môže vyzerať ako nové. Neveríte? Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava prináša v článku Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí! zaujímavé návody, ako si oživiť vozidlo. Alebo chcete bežné auto zatraktívniť neobvyklými farebnými motívmi? Aj to je možné. Prečítajte si dobré rady pre krajšie leto aj auto.

30.06.20183371
Marek skúsenosti

Auto-moto:Leto v aute

Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí!

Marek


Auto už dnes nie je len nástrojom na prepravu. Je súčasťou prestíže, imidžu, dojmu, ktorý zanechávame na ostatných, ale zároveň aj našim sebavyjadrením. Existuje cesta, ako si aj obyčajné auto spraviť neobyčajným. Zasvietiť na ceste a byť iný. Skúste sa odlíšiť Zaujímavá farba laku, viacfarebné spracovanie karosérie alebo zaujímavé prvky. To všetko sú veci, za ktoré si výrobca automobilov pýta obvykle vysoké príplatky. No osviežiť dizajn svojho auta ide aj lacnejšie a presne podľa vašich predstáv. „Čoraz obľúbenejšie sú oživenia bežne predávaných automobilov, na ktoré si vodiči dajú dotvoriť rôzne pásy, alebo zmenia farbu len na jednej časti karosérie,“ hovorí Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava. Auto tak dostane úplne iný šmrnc. Pritom takúto úpravu nie je potrebné zapisovať ani do technického preukazu. „Úpravu je v technickom preukaze potrebné označiť len vtedy, ak zmena farebnosti presiahne 60 %,“ hovorí Valach. Zmena k lepšiemu Máte lak, ktorý sa poškodil, prípade by ste radi zmenili farbu svojho auta? Práve na to slúžia CarWrap fólie. Patria k najjednoduchším formám vylepšenia vzhľadu vozidla. Dokážu zmeniť vzhľad tak, že vaše auto bude vyzerať ako nové. „Fólie prekryjú každé poškodenie laku. Aj odlúpenie laku prekryjú, no nevyrovnajú. Vždy je preto vhodné lak zahladiť  a potom naniesť fóliu,“ hovorí Branislav Valach. S reklamou na cestách Váhou CarWrap fólií je aj možnosť preniesť reklamu priamo na auto. Najmä firemné autá, ktoré nachodia tisíce kilometrov sa tak môžu premeniť na billboard. „Nie je žiadny problém, preniesť na CarWrap fóliu akúkoľvek potlač. Túto možnosť využívajú najmä podnikatelia, ktorí tak získajú efektný a lacný spôsob propagácie na cestách,“ dopĺňa Branislav Valach. Zmena farby auta alebo implementácia ľubovoľného motívu je s týmito fóliami oveľa jednoduchšia a rýchlejšia ako napríklad prestriekaním. Pozor na kvalitné prevedenie Spoločnosť Autofólie Bratislava pracuje s kvalitnými a značkovými fóliami ako 3M, SunTek či Hexis. Pretože pri aplikácii lacných fólií sa nemusí stať iba to, že sa vám začnú odliepať a za krátke obdobie budú mať škaredý vzhľad, ale aj lepidlo môže naleptať a poškodiť samotný lak na karosérii a tak znehodnotí do veľkej miery celé vozidlo. Fólie ohrozuje najmä slnko Životnosť fólií je približne 5 rokov. Veľa však záleží aj od toho, ako je auto chránené najmä pred slnkom. Výrobcovia fólií napríklad v Afrike dávajú záruku na fólie iba pol roka. V našom klimatickom pásme je to dva roky. Priame pálenie slnka totiž neprospieva ani fólii. Preto je potrebné sa o fóliu pravidelne starať a ošetrovať ju prípravkami.  Ak hľadáte kvalitné fólie na inováciu vášho auta, navštívte https://www.autofolie-bratislava.eu/

29.06.20185926
Joli skúsenosti

Rodina:

Porovnanie telefónov Xiaomi vs. iPhone

Joli Joli


Výber nového telefónu môže byť pomerne náročnou úlohou, o to viac v súčasnosti, keď je na trhu naozaj veľký výber telefónov rôznych značiek. V nasledujúcom článku sa zameriame na komparáciu telefónov Xiaomi vs. iPhone, ktoré sú produktami tých najväčších a najznámejších spoločností na svete. Pri výbere nového telefónu si zvyknú ľudia hľadať rôzne informácie na internete, no je veľmi ťažké vedieť, komu dôverovať. Verní zákazníci niektorých značiek píšu články na rôznych blogoch, ktoré vysvetľujú, prečo je ich obľúbená značka najlepšia. Takéto názory sú však často príliš subjektívne. Preto je lepšie preskúmať niektoré neosobné recenzie o daných telefónoch a neuponáhľať sa pri rozhodovaní. Spoločnosť Xiaomi Najlepšie telefóny od Xiaomi majú pomerne prijateľné ceny a zároveň pôsobivé špecifikácie, takže niet divu, že sa čínska spoločnosť vo svete stáva čoraz známejšou. Spoločnosť je v súčasnosti jedným z hlavných hráčov v Európe vďaka agresívnemu určovaniu cien. Dôvtipní kupujúci telefónov vnímajú značku ako spôsob, ako získať zariadenie s najnovším dizajnom a špičkovými špecifikáciami bez zbytočného preplácania. Xiaomi predáva svoje telefóny pod tromi značkami: Mi, Redmi a Pocophone. Mi má tendenciu byť jeho hlavnou značkou strednej triedy, zatiaľ čo Xiaomi Redmi a Pocophone sú jej rozpočtovými radami.  Spoločnosť Apple Americká spoločnosť Apple už dlhé roky patrí medzi tie najlepšie a najväčšie na trhu. Každoročne v septembri organizuje významnú konferenciu roka “Apple event”, kde predstavuje svoje najväčšie novinky. Na poslednej konferencii boli, okrem iných produktov, predstavené aj aktuálne najnovšie modely iPhonov – iPhone 11, iPhone 11 Pro a Pro Max. Spoločnosť sa snaží každoročne svoje modely vylepšovať rôznymi funkciami a príslušenstvom. Pri týchto modeloch, okrem väčšieho rozlíšenia zadnej a prednej kamery, všetky s rozlíšením 12 megapixelov, pribudla aj vylepšená funkcia nočného fotenia či možnosť širokouhlého fotografovania. V nových smartfónoch vydrží batéria podľa slov Apple o 4-5 hodín dlhšie ako predtým. Porovnanie telefónov Xiaomi vs. iPhone Pri porovnaní telefónov týchto dvoch značiek je už na prvý pohľad každému jasné, že v rámci oboch spoločností ide o vysoko kvalitné produkty, za ktoré sa nemusia určite hanbiť. Napriek tomu, že spoločnosť Xiaomi sa pravdepodobne drží na dizajnérskych plášťoch spoločnosti Apple, sú smartfóny spoločnosti, ako napríklad telefón Redmi a Redmi Note, kľúčové faktory rastu spoločnosti. Rast, ktorý sľubuje, že spoločnosť sa stane ešte väčšou, najmä keď Xiaomi začína svoju plánovanú expanziu do Brazílie a prípadne na ďalšie západné trhy. Spoločnosť Xiaomi má veľa skvelých ponúk, z ktorých väčšina je v niektorých špecifikáciách porovnateľná s Apple alebo dokonca lepšia ako najnovší iPhone. Ale okrem lepšieho naplnenia a oveľa širšieho výberu zariadení je ďalšou konkurenčnou výhodou produktov Xiaomi ich výhodná cena. Avšak netreba zabúdať, že spoločnosť Apple a jej smartfóny majú vo svete veľké množstvo skalných zákazníkov, ktorým nevadí priplatiť si za produkty, keďže sú so značkou stotožnení a sú jej verní.   

02.04.2020464
IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Ako správne a efektívne vyplniť profil Google Moja Firma?

IvanaD


Služba Moja firma na Googli ponúka rôzne možnosti ako osloviť a získať nových zákazníkov najmä pre menšie a stredne veľké firmy. Aby ste ako firma tieto výhody efektívne využili, je potrebné vhodne vyplniť váš firemný profil, ktorý sa bude po overení zobrazovať na prvej stránke vo vyhľadávači aj na Google mapách. V minulom článku sme sa zamerali hlavne na možnosť pridávania aktuálnych informácií prostredníctvom rôznych príspevkov, ktoré sa v profile firmy môžu zobrazovať. Teraz sa zameriame viac na to, ako efektívne vyplniť profil firmy podľa toho čo a kde ponúkate.  Čo nesmie v profile chýbať? Samozrejmosťou je názov firmy, kontaktné údaje a kategória, v ktorej firma svoje produkty a služby ponúka. V prípade kamenných prevádzok nesmie chýbať adresa, resp. adresy jednotlivých prevádzok. Vďaka tomu sa zobrazí profil aj na Google mape, keď budú zákazníci vyhľadávať produkty a služby v danej lokalite. Okrem toho je vhodné doplniť aj telefónne čísla, ktoré umožnia potenciálnym zákazníkom kontaktovať vás hneď ako sa váš profil zobrazí vo vyhľadávaní. Pre majiteľov kamenných predajní či servisov je v rámci marketingu vhodné pridať otváraciu dobu, aby sa mohli potenciálny zákazníci podľa toho zariadiť. Ak pôsobíte iba v určitej lokalite, napríklad v prípade servisných či doručovacích služieb, môžete využiť možnosť pridania obsluhovaných oblastí. Môžu to byť štáty, okresy, mestá, či len mestské časti. Pre firmy a podnikateľov ktorý prevádzkujú aj svoje webové stránky nechýba možnosť pridania adresy firemného webu. V prípade e-shopov, poskytovateľov rôznych internetových služieb, webdizajnérov a podobne, je táto možnosť v rámci efektívneho marketingu nevyhnutná. Okrem adresy webu je možné pridávať aj ďalšie odkazy, ako napríklad objednávky, stretnutia či rezervácie. Tieto možnosti však závisia od konkrétnej kategórie podnikania. Ďaľšou zaujímavou položkou sú Atribúty. Jedná sa síce o voliteľnú položku, ale odporúčame ju vyplniť, pretože informujú zákazníkov o službách navyše, ktoré im môžete ponúknuť. Môžete ich informovať napríklad o tom, či sú vaše priestory bezbariérové, aké spôsoby platby akceptujete, či je v rámci prevádzky možnosť Wi-Fi free pripojenia a podobne. Toto sú informácie, ktoré neskôr veľmi pomôžu v ešte lepšej navigácii ku vám. Zlepšite SEO svojho profilu Pre čo najlepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače(SEO) profilu je v ponuke aj možnosť pridať krátky popis vašej firmy. Mal by obsahovať informácie, ktoré môžu byť zaujímavé alebo dôležité pre vašich zákazníkov. Môže to byť napríklad stručný popis toho čo ponúkate, alebo aká je vaša história. Popis by mal obsahovať hlavne kľúčové slová, ktoré pomôžu zlepšiť viditeľnosť a umiestnenie vášho profilu vo vyhľadávaní. Nepridávajte však do popisu akciové ponuky, či ceny. Na to slúži špeciálna položka profilu Príspevky. Okrem popisu firmy môžete pridávať aj konkrétne produkty a služby, ktoré máte v ponuke a mohli by byť zaujímavé pre potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť jednotlivé položky je jednoduché. V prípade produktov je nutné iba pridať fotografiu, kategóriu a názov produktu. Ostatné položky sú voliteľné. Pre zlepšenie SEO je však výhodné zadať aj popis produktu, ktorý by mal obsahovať vhodné kľúčové slová. Podobne je to aj v prípade služieb, ktoré ponúkate. Tu stačí zadať názov služby s použitím kľúčových slov. Cena a popis služby nie sú nutné, ale v prípade popisu platí to isté, čo pri produktoch. Použitím správnych kľúčových slov zvýšite SEO celého profilu. Pri zadávaní služby je možné pridať aj ďalšie kategórie podnikania. Môže sa stať, že v preddefinovaných kategóriách nenájdete všetky služby, ktoré ponúkate,  Google však postupne kategórie optimalizuje a dopĺňa.  Preto by ste mali čo najpresnejšie doplniť nazvy podslužieb v jednotlivych kategóriach. Aj tieto položky totiž zlepšujú vyhľadávanievašej prevádzky. Samozrejmosťou sú aj fotografie a videá, ktoré môžete zoradiť podľa toho čo na nich je: interiéry či exteriéry vašej firmy, vaše predajne, alebo aj tím vašich pracovníkov. Všetky tieto možnosti sa dajú rôzne kombinovať. Ich výber a použitie záleží na samotnom podnikaní. Separátnou kapitolou je používanie príspevkov - ktoré Google začal zobrazovať na čoraz viac miestach. Viac o príspevkoch nájdete v separátnom článku.  Pre niekoho môže byť vyplnenie profilu hračkou. Ale ak si na to sami netrúfate, alebo chcete mať istotu, aby bol vyplnený správne a na vysokej úrovni, neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk a  využiť naše služby. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov. Staňte sa aj vy jedným z nich a dostante svoje podnikanie na prvé priečky vo vyhľadávaní!

26.03.20201498
IvanaD skúsenosti

Služby pre firmu:GMB - Tvoje možnosti zrýchliť podnikanie

Prečo by ste mali využiť možnosť príspevkov na Google Moja Firma a ako na to?

IvanaD


Ponúkate svojim klientom služby, vyrábate alebo predávate výrobky, ale nemáte aktivovanú službu Moja Firma na Googli? Alebo službu aktivovanú máte ale neupravujete ju? Chyba! Ak ste o nej ešte nepočuli, neviete ako s ňou pracovať a aké benefity vám môže priniesť, odporúčame čítať ďalej. Tentokrát sa pozrieme na výhody pridávania a spravovania príspevkov v tejto sieti. Čo je služba Google Moja Firma (GMB) a prečo by ju mal mať každý podnikateľ? Tento efektívny marketingový nástroj, vyvinutý spoločnosťou Google, je skvelou možnosťou pre podnikateľov, ako sa zviditeľniť v online svete a zvýšiť tak návštevnosť svojho webu. Vytvorenie firemného profilu je BEZPLATNÉ a registrácia trvá niekoľko minút. Po overení vašich údajov a aktualizácii sa váš profil začne zobrazovať vo Vyhľadávaní na Googli alebo v Mapách Google. Vyhľadávanie služieb je stále najlepším zdrojom informácií, ale čoraz viac narastá vyhľadávanie v mapách. Naviac, Google stále ponúka informácie o firmách na mapách nad pozíciami organického vyhľadávania, takže ak vaša konkurencia tieto nástroje až tak dobre nevyužíva, je to príležitosť pre vás. Vaši zákazníci tak ihneď získajú prehľad o tom, čo ponúkate, kde sídlite, aké máte otváracie hodiny, ale aj či máte pozitívne, alebo negatívne referencie. A preto sa oplatí investovať čas do detailného popisu. Nástroje na lepšie vyplnenie popisu činnosti, produktov a služieb vám priblížime v separátnom článku.   Pridávanie rôznych príspevkov Okrem kontaktných údajov, ako sú adresy, telefónne čísla, e-maily či webové adresy, a recenzií môžete pridávať aj rôzne aktuálne príspevky, ktoré sa určitý čas budú zobrazovať v profile, ale tiež na karte výrobkov, na webovskej stránke Google a (a to je možno najdôležitejšie) priamo v pozíciách vyhľadávania na vaše kľúčové slovo, keď Google zobrazuje váš profil GMB. Uveďme si príklad: Zákazník má záujem o bezpečnostné fólie na okná. Po zadaní tohto slova do vyhľadávača sa mu ihneď zobrazí niekoľko GMB profilov firiem, ktoré tento produkt ponúkajú. Ak máte správne a dostatočne dobre vyplnený svoj účet, vrátane príspevkov, vaša firma sa automaticky zobrazí na prvých priečkach vyhľadávania. V tomto prípade klienta od návštevy webovej stránky https://www.autofolie-bratislava.eu/okenne-solarne-exterierove-folie/ delí už iba klik. Tak jednoduché a pritom efektívne!   Momentálne sú tieto príspevky rozdelené do štyroch kategórií, z ktorých každá má svoje výhody. Pridať môžete nasledovné : aktuálnu cenovú ponuku produktu či služby, pričom môžete nastaviť aj dobu trvania tejto ponuky výrobok, ktorý ponúkate, pričom máte možnosť pridať aj tlačidlo na akciu rôzneho typu podujatie či udalosť, ktorá súvisí s vašou firmou a chcete aby o nej vedeli aj potenciálni zákazníci aktuálne novinky, ktoré môžu byť rôzneho druhu vďaka čomu sa dajú veľmi efektívne využiť aj pre tých, ktorí s podnikaním len začínajú. Viac o tom napíšeme neskôr. Poďme sa teraz podrobnejšie pozrieť na možnosti, ktoré ponúkajú jednotlivé typy príspevkov v službe Moja firma na Googli. Mimochodom, je známa aj ako Google My Business, v skratke GMB. Cenová ponuka Ako sme už uviedli, ide o ponuku produktu, služby alebo akcie, ktorá by mala zaujať potenciálnych zákazníkov. Samozrejmosťou je možnosť pridania fotografií, gif animácií a v súčasnosti aj krátkeho 30 sekundového videa. Dôležitý je v tomto prípade presný názov ponuky. Teda ak ide napríklad o výhodnú zľavu, nemala by táto informácia chýbať v názve ponuky. Môžete pridať aj vlastný termín ponuky, od kedy dokedy trvá. V rámci tohto termínu sa bude ponuka zobrazovať vo vyhľadávačoch. Voliteľné sú možnosti pridania podrobnejšieho popisu ponuky, kódu pre zľavový kupón či uvedenie zmluvných podmienok. Výrobok Táto možnosť je výhodná napríklad pre menšie podniky, pretože môžu priamo do profilu pridať ponuku svojich produktov. Aj tu samozrejme možné pridať fotografie výrobku, ich pevnú cenu, alebo cenový rozsah, kategóriu produktu či podrobný popis v rozmedzí až tisíc znakov. Pridať môžete aj rôzne typy tlačidiel pre vyvolanie akcie od zákazníka. Patrí sem možnosť Objednať online, Kúpiť priamo, Vyžiadať si ponuku a zistiť Ďalšie informácie. Vďaka týmto možnostiam sa môže podstatne zvýšiť efektivita marketingu, pretože potenciálny zákazník sa o vás dozvie viac ešte predtým než navštívi vašu predajňu, alebo web. Podujatie, udalosť Tento typ je vhodný na rôzne účely. Môžete ho využiť na informovanie o blížiacich sa akciách v predajni, ale aj o vašej podpore rôznych projektov, podujatí a podobne. Nechýba tiež možnosť pridať rôzne tlačidlá, napríklad pre získanie bližších informácií o podujatí či priamej rezervácii účasti. Aj v tomto prípade je možné pridať fotografie, popisy a samozrejme názov podujatia. Na chvíľku sa teraz zastavíme, pretože si možno myslíte, že to nie je práve pre vás. Nie každý predsa ponúka pravidelné zľavy, podporuje, či sa zúčastňuje rôznych podujatí, ani neponúka špeciálne produkty. To však vôbec nie je problém. Aj v takom prípade vám totiž môže vytvorenie vhodného profilu a pridávanie príspevkov výrazne pomôcť v podnikaní či zviditeľnení svojej firmy, produktu, či služby. Práve na tento účel sú totiž vhodné... Aktuálne novinky Ich obsah môže byť takmer akýkoľvek. Nemusí teda ísť len o novinky vo vašej ponuke, či aktivitách. Mladé firmy aj organizácie, ktoré ešte nemajú veľké portfólio môžu pridávanie noviniek využiť celkom efektívne. Napríklad môžu použiť aktuálne referencie od svojich doterajších zákazníkov. Stačí pritom jednoducho pridať vhodnú fotografiu, text samotnej referencie, ktorý by nemal presahovať 300 znakov a k tomu príslušné tlačidlo pre akciu... V prípade referencií je najvhodnejšie zrejme tlačidlo Ďalšie informácie. K tlačidlu je samozrejme potrebné pridať aj odkaz na celú recenziu. Nemáte dosť noviniek na svoju propagáciu? Použite referencie! V súčasnosti si viac ako 60% zákazníkov vyhľadáva v prvom rade referencie na rôzne produkty a služby o ktoré majú záujem. To znamená, že takmer dve tretiny potenciálnych zákazníkov môžete zaujať už len tým, že im túto možnosť sami poskytnete. A keď to urobíte prostredníctvom služby Moja firma na Googli, máte ešte väčšiu výhodu, pretože váš profil bude zobrazovaný vo vyhľadávači priamo na prvej strane spolu s referenciami. Nemusí pritom ísť ani o referencie priamo na vašej webstránke. Tú dokonca ani nemusíte mať. Pre tento účel sa dajú veľmi efektívne využiť referencie vašich zákazníkov napríklad na stránke zariadim.sk, ktorá sa využitiu referencií venuje. A dajú sa využiť prakticky v akomkoľvek odbore. Či už v stavebníctve, regionálnych službách, alebo inde. Potenciálny zákazník si tak môže vybrať práve vás hneď ako vás nájde na webe. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému firemnému profilu a vhodne vybratým referenciám, ktoré do profilu pridáte, môžete teda zvýšiť nielen návštevnosť stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Preto ak máte akékoľvek ďaľšie otázky neváhajte nás kontaktovať na obchod@zariadim.sk alebo telefonicky na 0940 312 230.  

18.03.20201679
Osviežte si auto na leto!

Auto-moto:Leto v aute

Osviežte si auto na leto!

Marek


Leto je pre auto dosť komplikované obdobie. Povrch vozoviek sa rozpáli, slnko prehrieva lak aj interiér. S vysokými teplotami sa musia vyrovnať nielen autá, ale aj pasažieri. Existujú však dobré nápady, ktoré uľavia vám, automobilu a  navyše postrúhate s autom aj letnú frajerinku. Fólie na sklo sú základom Možno si poviete, že čierne fólie na autá sú len imidžom, ktorý vy nepotrebujete. Ale imidž je skutočne nanič, ak by fólie boli len o tom. Fólie na zadné sklá výrazne zlepšujú pocit z jazdy počas leta. Vďaka nim dokáže klesnúť teplota vo vozidle, menej sa namáha klimatizácia a aj posádka vzadu má viac súkromia. Preto sme sa v článku Tónovacie autofólie nie sú len na okrasu venovali práve výhodám okenných fólií. Pavol Preverčík z firmy Palpro vysvetľuje, ako fólie vybrať, pre koho sa najviac hodia a ako si ich ochrániť. Nezabudnite na správne zabezpečenie Keď sme hovorili, že fólie zlepšia vašu kondíciu počas jazdy, je potrebné pripomenúť, že sú do istej miery aj bezpečnostným prvkom. Do vášho auta nebude vidieť a tak obsah vozidla nebude lákať zlodejov. Ešte vyššiu mieru bezpečnosti dodáte autu, ak investujete do zabezpečovacieho mechanizmu ZEDER. Ten predstavuje manuálnu ochranu vozidla, ktoré nezlomí žiadny autičkársky hacker. Niekedy je stará škola tá najlepšia ochrana. Ochráňte lak pred dlhými cestami O zabezpečovacom systéme ZEDER sa dozviete viac v článku Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke. To však nie je všetko. V článku Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI predstavuje špeciálne transparentné fólie, ktoré ochránia lak pred poškodením kamienkami odletujúcimi od vozovky. Už žiadne bodky na krásnej karosérii. Navyše fólia sa na slnku sama zacelí. Ideálne na dovolenkové cesty, aby ste s pekným autom nielen odišli, ale sa aj vrátili. Vráťte autu atraktívny vzhľad Na festival, dovolenku, alebo len tak do mesta. Aj staršie auto môže vyzerať ako nové. Neveríte? Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava prináša v článku Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí! zaujímavé návody, ako si oživiť vozidlo. Alebo chcete bežné auto zatraktívniť neobvyklými farebnými motívmi? Aj to je možné. Prečítajte si dobré rady pre krajšie leto aj auto.

30.06.20183371
Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí!

Auto-moto:Leto v aute

Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí!

Marek


Auto už dnes nie je len nástrojom na prepravu. Je súčasťou prestíže, imidžu, dojmu, ktorý zanechávame na ostatných, ale zároveň aj našim sebavyjadrením. Existuje cesta, ako si aj obyčajné auto spraviť neobyčajným. Zasvietiť na ceste a byť iný. Skúste sa odlíšiť Zaujímavá farba laku, viacfarebné spracovanie karosérie alebo zaujímavé prvky. To všetko sú veci, za ktoré si výrobca automobilov pýta obvykle vysoké príplatky. No osviežiť dizajn svojho auta ide aj lacnejšie a presne podľa vašich predstáv. „Čoraz obľúbenejšie sú oživenia bežne predávaných automobilov, na ktoré si vodiči dajú dotvoriť rôzne pásy, alebo zmenia farbu len na jednej časti karosérie,“ hovorí Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava. Auto tak dostane úplne iný šmrnc. Pritom takúto úpravu nie je potrebné zapisovať ani do technického preukazu. „Úpravu je v technickom preukaze potrebné označiť len vtedy, ak zmena farebnosti presiahne 60 %,“ hovorí Valach. Zmena k lepšiemu Máte lak, ktorý sa poškodil, prípade by ste radi zmenili farbu svojho auta? Práve na to slúžia CarWrap fólie. Patria k najjednoduchším formám vylepšenia vzhľadu vozidla. Dokážu zmeniť vzhľad tak, že vaše auto bude vyzerať ako nové. „Fólie prekryjú každé poškodenie laku. Aj odlúpenie laku prekryjú, no nevyrovnajú. Vždy je preto vhodné lak zahladiť  a potom naniesť fóliu,“ hovorí Branislav Valach. S reklamou na cestách Váhou CarWrap fólií je aj možnosť preniesť reklamu priamo na auto. Najmä firemné autá, ktoré nachodia tisíce kilometrov sa tak môžu premeniť na billboard. „Nie je žiadny problém, preniesť na CarWrap fóliu akúkoľvek potlač. Túto možnosť využívajú najmä podnikatelia, ktorí tak získajú efektný a lacný spôsob propagácie na cestách,“ dopĺňa Branislav Valach. Zmena farby auta alebo implementácia ľubovoľného motívu je s týmito fóliami oveľa jednoduchšia a rýchlejšia ako napríklad prestriekaním. Pozor na kvalitné prevedenie Spoločnosť Autofólie Bratislava pracuje s kvalitnými a značkovými fóliami ako 3M, SunTek či Hexis. Pretože pri aplikácii lacných fólií sa nemusí stať iba to, že sa vám začnú odliepať a za krátke obdobie budú mať škaredý vzhľad, ale aj lepidlo môže naleptať a poškodiť samotný lak na karosérii a tak znehodnotí do veľkej miery celé vozidlo. Fólie ohrozuje najmä slnko Životnosť fólií je približne 5 rokov. Veľa však záleží aj od toho, ako je auto chránené najmä pred slnkom. Výrobcovia fólií napríklad v Afrike dávajú záruku na fólie iba pol roka. V našom klimatickom pásme je to dva roky. Priame pálenie slnka totiž neprospieva ani fólii. Preto je potrebné sa o fóliu pravidelne starať a ošetrovať ju prípravkami.  Ak hľadáte kvalitné fólie na inováciu vášho auta, navštívte https://www.autofolie-bratislava.eu/

29.06.20185926

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Leto so štvorkolesovým miláčikom

Auto-moto:Doplnky pre auto

Leto so štvorkolesovým miláčikom

Marek Auto-moto


Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm,  alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím.  Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/  

13.08.201613241

Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov

Auto-moto:Kam do autoškoly ?

Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov

Marek Auto-moto


Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm,  alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím.  Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/  

16.03.20157862


Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím