AKTUÁLNE


Joli skúsenosti

Auto-moto:

Reklamné polepy áut

Joli Joli


Príde čas, keď sa každá firma rozhodne investovať do prvej reklamnej kampane. Obvykle sa to spája s pomerne veľkými nákladmi a komunikáciou na viacerých kanáloch. Problémom však často býva práve neefektívna investícia, ktorá neprináša želané výsledky. Ako s minimálnou námahou dosiahnuť čo najlepšie výsledky ? Kvalitný reklamný polep automobilu je jedným z  najúspornejších nástrojov marketingovej komunikácie firmy. V prípade, že podnikáte lokálne alebo máte záujem získať lokálny trh nemôžete túto formu reklamy ignorovať. Ľudia vnímajú oveľa serióznejšie a stabilnejšie spoločnosti s označeným vozidlom než s neoznačeným. Vzbudzuje to v nich priamo pocit profesionality. Zaujmite s atraktívnou firemnou identitou  Automobil ponúka efektívny reklamný priestor, ktorý môžete využiť nielen na budovanie povedomia o značke ale aj propagáciu vašich produktov a služieb. Reklamné polepy automobilov sú atraktívne, funkčné a udržujú vizuálnu identitu firmy. Výhodou polepu áut sú nízke jednorázové náklady na reklamu, ktorá osloví veľké množstvo ľudí. Medzi nimi aj vašich budúcich zákazníkov. Dobrá firemná identita vám pomôže zvýšiť atraktivitu značky a umožní odlíšiť sa od konkurencie. Typy polepu áut Chcete decentný polep ako jednoduché logo či nápis, alebo celopolep, ktorý okamžite vzbudí pozornosť ? Spoločnosť nalepim.sk urobí maximum pre to, aby ste boli spokojní. Do vlastnej grafiky na okne, čiastočného alebo celopolepu auta, môžete umiestniť svoje logo, claim či kontaktné údaje. Čiastočný polep auta Čiastočné polepy auta sú najjednoduchšia forma reklamného polepu. Dizajn polepu by mal byť jednoduchý, štýlový, výrazný a ľahko zapamätateľný pre vašich potenciálnych zákazníkov. Najčastejšie sa používajú stručné texty, telefóne číslo či logo firmy. Dajú sa aplikovať na rôzne časti vozidla, podľa želania zákazníka. Rezaný polep, skladaná reklama Skladaná reklama na auto je kombináciou rezaných vinylových fólií a tlačenej fólie. Je vhodný, ak potrebujete odprezentovať nielen texty, ale aj fotografie vašich produktov či obrázky, ktoré reprezentujú vašu firmu. Pekné logo, firemné farby a správne nastavené grafické elementy, na základe ktorých vás zákazníci rozpoznajú. Polepy sa umiestňujú po stranách na dverách, na prednej kapote či zadnom nárazníku.  Celopolep automobilu Celopolep auta je veľmi populárnou alternatívou pre tých, ktorí majú väčší vozový park a chcú, aby všetky ich polepy na auto vyzerali rovnako. Celopolep je vhodný na umiestnenie akýchkoľvek fotografií a grafiky, dizajn celopolepov nemá takmer žiadne obmedzenie. Veľkým plusom celopolepu auta je, ochrana pôvodného laku vozidla, ale aj zakrytie škrabancov a poškodených častí.  Perforovaná / Dierkovaná fólia Perforované fólie One way vision sa najčastejšie aplikujú na zadné a bočné okná. Reklamný polep okna One way vision fóliou nie len pekne vyzerá, ale zároveň zamedzí zvedavým pohľadom okoloidúcich do interiéru automobilu. Najväčšou výhodou je, že do interiéru prepúšťa denné svetlo. Tento druh polepu sa najčastejšie využíva vo výkladoch predajní, oknách alebo ako reklamná fólia na auto či iný dopravný prostriedok ako MHD alebo električka. Na čo dať pozor pri polepe vozidla Najdôležitejšie je vybrať si kvalitný materiál, inak riskujete, že váš polep nevydrží  ani zopár návštev umývačky. Nemenej dôležitá ako samotný návrh a kvalita použitých materiálov je však realizácia polepu. Odborné polepenie vie predĺžiť životnosť inštalovanej grafiky. Ak je vaše firemné auto naozaj využívané, získate reklamnú plochu, za ktorú netreba platiť, vždy však dbajte na výber firmy, ktorá vám polep vozidla zrealizuje. Iba správny typ fólie a profesionálna inštalácia splní všetky vaše očakávania. Overené značky​ fólií Spoločnosť nalepim.sk pracuje výhradne s materiálmi od špičkových svetových výrobcov autofólií ako 3M, ORACAL, AVERY, ARLON, COVER STYL či IMAGE PERFECT, ktoré sú kombináciou toho najlepšieho. Máte tak záruku, že pre vaše auto dostanete to najlepšie na trhu.  Chcete vynoviť alebo osviežiť svoje vozidlo ?  Aj vaše vozidlo môže byť súčasťou skvelej pohyblivej reklamy, ktorá upúta mnoho ľudí.  V nalepim.sk k svojim klientom pristupujú vždy individuálne, maximálnu kvalitu doprajú jednotlivcovi, ale aj väčšej spoločnosti.  +421 911 178 778 info@nalepim.sk

16.08.2022554
Joli skúsenosti

Auto-moto:

Zimné pneumatiky v lete: pri vyplatení škody z PZP by ste mohli mať problém

Joli Joli


Podľa zákona musí mať vozidlo zimné pneumatiky od polovice novembra do konca marca vtedy, keď sú cesty pokryté ľadom, snehom alebo námrazou. Právne nariadenie však už vodičom neukladá povinnosť zimné pneumatiky prezuť. Preto mnohí motoristi jazdia na zimných plášťoch aj v lete. Peniaze za výmenu pneumatík síce ušetria, ale tam, kde sa šetriť neoplatí. Jazdením na zimných gumách v lete si môžete narobiť problémy nielen počas šoférovania, ale aj pri povinnom zmluvnom poistení. Letné pneumatiky nie sú zbytočnosť Každý typ pneumatík má svoje opodstatnenie. Zimné gumy, ktoré sú určené do nižších teplôt, majú oproti letným plášťom výrazne nižšiu priľnavosť. Pri zimných pneumatikách je tiež potrebné dodržať zákaz kombinácie pre nápravy, ktorý platí pre osobné vozidlá. To znamená, že ak má vodič povinnosť jazdiť na zimných gumách, auto ich musí mať na prednej aj zadnej náprave. Pre nákladné vozidlá platí, že zimné plášte musia mať aspoň na prednej náprave. Jazdenie počas horúcich dní na zimných pneumatikách výrazne znižuje ovládateľnosť vozidla, čo má vplyv aj na nižšiu bezpečnosť jazdy. Zároveň sa zvyšuje hluková záťaž vozidla, ktorú pocíti nielen posádka v aute, ale aj okolie. Okrem toho je dezén zimných plášťov špeciálne navrhnutý na to, aby odvádzal vodu. V porovnaní s dezénom letných gúm je hlbší a má menšiu styčnú plochu s vozovkou. V praxi to znamená to, že sa predlžuje brzdná dráha vozidla, a to dosť výrazne. Prezúvanie pneumatík tak má svoj zmysel a v prvom rade ide o bezpečnosť. Ak zimné plášte neprezujete, určite ušetríte, ale môžete si narobiť hneď niekoľko problémov. Napríklad aj vtedy, keď spôsobíte nehodu a budete si chcieť uplatniť náhradu škody zo zákonného poistenia. Vašu poisťovňu môže totižto zaujímať aj to, na akých pneumatikách ste jazdili. Dobré vedieť: Ak pri prezúvaní auta zistíte, že máte rozdielne kvalitné resp. zodrané letné pneumatiky z minulej sezóny, tie v lepšom stave by mali byť vždy na zadnej náprave. Vyplatenie škody zo zákonného poistenia môže byť problém Znížená bezpečnosť pri jazdení ide ruka v ruke so zvýšeným rizikom dopravnej nehody. Správne zvolený druh pneumatík môže mať súvis s priebehom nehody aj výslednou výškou škody. V prípade, že príčinou škodovej udalosti boli neprezuté pneumatiky, poisťovňa vám môže znížiť alebo úplne zamietnuť poistné plnenie z PZP. Podobné je to aj pri celoročných pneumatikách, kedy poisťovateľa bude tiež zaujímať ich opotrebenie a priamy súvis so vznikom nehody. Ak si teda chcete byť istý, že jazdíte bezpečne a z povinného zmluvného poistenia budete mať nárok na náhradu škody, pneumatiky prezúvajte, pretože na cestách sa riskovať neoplatí.  +421 948 197 625 +421 918 462 422 +421 911 696 920 info@netfinancie.sk

21.06.20212321
Joli skúsenosti

Auto-moto:

Aké poistenie kryje požiar auta?

Joli Joli


V súčasnosti je značná časť vozidiel tvorená elektronikou. Preto je požiar auta jedným z rizík, s ktorým sa stretávajú mnohí vodiči. Viete, na ktoré poistenie sa môžete spoľahnúť, keď váš automobil skončí v plameňoch? Stačí PZP alebo treba mať havarijné poistenie? Povinné zmluvné poistenie sa vzťahuje na škody, ktoré vznikli v súvislosti s prevádzkou vozidla. Požiar iného auta, ktorý poškodil to vaše, medzi takéto škody nepatrí. Ak automobil zaparkovaný vedľa toho vášho začne horieť a požiar sa prenesie aj na vaše vozidlo, poškodenie nevzniklo v súvislosti s prevádzkou vášho auta. Náhrada škody vám preto nebude preplatená z vášho PZP, ale mali by ste ju požadovať od majiteľa horiaceho automobilu. Najlepšiu poistnú ochranu pred týmto rizikom vám poskytne havarijné poistenie, pretože kryje aj riziko požiaru. Ak máte uzatvorenú havarijnú poistku a na vašom vozidle sa objaví oheň, vzniknutú škodu uhradí vaša poisťovňa. Je však dôležité kontaktovať políciu aj hasičov, ktorí zistia príčinu vzplanutia. Stať sa môže aj to, že sa vaše auto stane obeťou podpaľačov. Havarijné poistenie síce kryje aj vandalizmus, niektoré poisťovne však majú podpaľačstvo vo výlukách. Taktiež nie sú kryté ani škody, ktoré poistník na vozidle spôsobí úmyselne alebo pod vplyvom alkoholu či iných omamných látok. Pri uzatváraní poistenia sa preto oboznámte aj s výlukami vami zvolenej ponuky. Čo keď sa pri požiari poškodí aj vedľa stojace auto? V prípade, že začne horieť vaše auto a pri tejto nešťastnej udalosti sa poškodí aj vedľa zaparkované vozidlo, situácia s vyplatením škody z PZP nie je taká jednoznačná. Povinné zmluvné poistenie má kryť škody, ktoré vznikli v súvislosti s prevádzkou motorového vozidla. Súdny dvor Európskej únie vyslovil názor, že slovné spojenie prevádzka vozidla označuje nielen situácie, keď je vozidlo v pohybe v cestnej premávke, ale akékoľvek využitie vozidla podľa jeho bežných funkcií, bez ohľadu na terén a komunikáciu. Dokonca by nemalo byť rozhodujúce ani to, či je auto v pohybe. Automobil má byť vnímaný ako celok bez ohľadu na to, ktorý prvok požiar spôsobil. Vždy však záleží od toho, ako má poisťovňa nastavené poistné podmienky, aká bola príčina požiaru a tiež sa berie do úvahy aj stanovisko odborníkov. Stále je však šanca, že škoda, ktorá následkom požiaru vášho auta vznikla inému vodičovi, môže byť preplatená zo zákonného poistenia. Kde nájdete najvýhodnejšie PZP a havarijné poistenie? Kombinácia PZP a havarijnej poistky predstavuje najlepšiu komplexnú ochranu vášho vozidla. Oba typy poistenia si ľahko a rýchlo uzatvoríte kompletne online, bez nutnosti návštevy pobočky alebo akýchkoľvek papierovačiek. Využite stránku pre porovnanie cien poistenia a uzatvorte si zákonné poistenie a havarijné poistenie online za najlepšiu cenu. Nielen, že vášmu vozidlu zabezpečíte kvalitnú poistnú ochranu, ale vďaka porovnaniu ponúk od rôznych poisťovní si ľahko vyberiete takú, ktorá je pre vás najvýhodnejšia a zaručene ušetríte. Kto porovnáva, ušetrí.      +421 948 197 625 +421 918 462 422 +421 911 696 920 info@netfinancie.sk  

15.03.20212949
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

Detektívne služby - s čím vám dokáže pomôcť detektív ?

Joli Joli


Podozrievate partnera z nevery alebo vám odcudzili majetok? Stratil sa vám blízky človek? Máte akékoľvek pochybnosti a už neviete na koho sa obrátiť ? Odhadnúť človeka a jeho úmysly nie je jednoduché. Skúste využiť služby detektívnej kancelárie. Jednou zo služieb Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti je práve detektívna činnosť. Každá detektívna kancelária musí mať licenciu na detektívnu činnosť, ktorú vykonáva  v zmysle legislatívy, podľa zákona 473/2005 Z.z. o súkromnej bezpečnosti. Kvalifikovaní detektívi úzko spolupracujú s právnikmi, v niektorých prípadoch aj s políciou a sú viazaní mlčanlivosťou, preto sa na nich môžete 100 percentne spoľahnúť. Buďte však pri výbere detektívnej kancelárie opatrní, existuje mnoho falošných detektívnych kancelárií. Detektívne služby a detektívna práca je veľmi špecifická, každý prípad sa rieši individuálne s využitím individuálnych prostriedkov. S čím vám dokážu pomôcť detektívi zo Slovenskej revíznej a servisnej spoločnosti ? Odhalenie nevery Dôvera je veľmi dôležitá v každom partnerskom vzťahu, zároveň však veľmi krehká. Niekedy sa stane, že sa vynoria pochybnosti. Či už sa jedná o jednorazovú záležitosť, utajovaný vzťah či dokonca dvojitý život vášho partnera, tím detektívov vám pomôže prekonať i tieto ťažké chvíle. Ich poslaním je získať odpovede na všetky vaše otázky. Detektívna služba SRSS disponuje modernou monitorovacou technikov a dokáže  spoľahlivo a v krátkom čase pozbierať všetky potrebné dôkazové materiály, ktoré možno použiť aj pri rozvodovom konaní. Sledovanie, preverovanie osôb a monitoring osôb Žijeme v náročnej dobe, kde ľudia nie sú vždy úprimný. Potrebujete preveriť budúceho obchodného partnera či blízku osobu? Nestrácajte čas a využite služby monitorovania osôb. Dozviete sa dôležité informácie o danej osobe, už sa nebudete musieť báť uzavrieť životný obchod, strachovať sa s kým a kde vaše dieťa trávi svoj voľný čas. Profesionálne detektívne kancelárie sú maximálne diskrétne, preto sa službu monitoring osôb nemusíte obávať využiť aj na preverenie vášho budúceho zamestnanca, budúceho nevlastného otca svojich detí či akéhokoľvek inej osoby, ktorá sa môže stať súčasťou vašej rodiny. Môže sa jednať o váš súkromný život, pracovnú sféru alebo obchodné plány. Pátranie po nezvestných osobách Každý deň nás médiá kŕmia informáciami o nezvestných osobách, žiaľ ročne sa stratí niekoľko tisíc osôb, medzi, ktoré patria starší ľudia ale i malé deti. Skúsení detektívi spravia všetko pre to, aby vás priviedli k osobe, ktorú hľadáte. Pomocou špionážnej techniky a spolupráci s políciou sa zvyšuje šanca o vypátranie hľadanej osoby. Činnosti detektívnej kancelárie v súvislosti s hľadaním osôb je mnoho, od vypátrania maloletých osôb po hľadanie osôb, ktoré sa vyhýbajú právnej povinnosti. Pri hľadaní osôb, ktoré sú nezvestné, sa detektívna kancelária zameriava na otázky, ktoré môžu súvisieť s motívom, príčinami zmiznutia, previerky miest posledného výskytu na základe čoho vytýčia pátracie verzie. Činnosti detektívnej kancelárie v súvislosti s hľadaním osôb: hľadanie a pátranie po nezvestných osobách hľadanie pobytu fyzických osôb pátranie po osobách, ktoré sa zámerne skrývajú pátranie po dávnych priateľoch či rodinných príslušníkoch pátranie po dlžníkoch Hľadanie majetku Detektívna kancelária vám však vie pomôcť aj pri hľadaní majetku, ktorý sa týka kúpy, predaja, poistnej udalosti či majetku na ktorý je poskytovaný úver alebo leasing. Služba hľadanie majetku je často využívaná klientmi, ktorý potrebujú získať informácií k majetku, ktorý je predmetom rozvodového konania alebo dedičského konania. Odhaľovanie firemných podvodov a krádeží Máte podozrenie, že sa vo vašej firme kradne alebo sa vám nepozdáva zamestnanec? Obráťte sa na detektívnu službu, ktorá za vás získa potrebné informácie a tým získate dôkazy o činnosti zamestnanca či chodu firmy a viete ich použiť v prípade súdnych procesov.  Náhody neexistujú a ľudia nie sú vždy takí akých ich poznáme. Vyhnite sa náročným situáciami a využite služby skúsených detektívov. Detektívna služba je tu pre vás aby vám pomohla.  Získajte dôkazy efektívne, rýchlo a diskrétne ! +421 902 638 638 detektiv@srss.sk  

02.12.2022143
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

Ako používať emotikony v Meta nadpisoch tak aby ich Google vo vyhľadávaní podporil?

Joli Joli


Túto otázku si kladie nie jeden užívateľ či vlastník stránky. Existuje obrovské množstvo emotikonov, ktoré možno použiť, ale nie všetky sú vhodné 🤔. S nárastom sociálnych médií a prijatím smartfónov sa emotikony zmenili z roztomilých ikon, ktoré pridávame do našich textových správ, na neoddeliteľnú súčasť našej každodennej komunikácie. Pre mnohých ľudí patria emotikony k sociálnym médiám a textovým správam, pretože ich väčšinou používame v týchto kontextoch. Vedeli ste však, že emotikony môžete pridať aj do názvu svojej webovej stránky a meta popisu? V tomto článku spoločne preskúmame, prečo a ako používať emotikony v názvoch a meta popisoch a ukážeme si, ktoré sú tie najvhodnejšie. Špeciálne znaky a emotikony, možno použiť na zvýraznenie jednotlivých kľúčových slov a zvýšenie ich viditeľnosti. Zobrazuje Google všetky špeciálne znaky? Hoci Google podporuje emotikony vo výsledkoch vyhľadávania, za určitých okolností sa môže rozhodnúť ich odfiltrovať. Je známe, že emotikony v značkách názvov a meta popisoch priťahujú pozornosť a zvyšujú mieru prekliknutia, ale mali by sme ich používať ? Odpoveď je ÁNO 👆! Emotikony môžu dať ďalšiu motiváciu ku kliknutiu no zobrazia sa však iba vtedy, keď sa budú považovať za relevantné pre dopyt. Nie jeden vlastník stránky má obavy z toho, že emotikony sa nezobrazujú správne vo vyhľadávaní po pridaní do meta popisu jeho stránky.  Takže, aký je tu problém? Nedávno bol publikovaný rozhovor s hlavným analytikom trendov pre webmaster spoločnosti Google Johnom Muellerom, ktorý tvrdí, že tento problém má dva aspekty. Mueller uviedol niekoľko príkladov, prečo sa Google môže rozhodnúť filtrovať emotikony z meta názvu alebo popisu. Emotikony môžu byť odfiltrované ak: ❌ sa považujú za zavádzajúce ❌ vyzerajú príliš spamovo ❌ jednoducho nie sú na mieste Takisto by vlastníci stránok mali mať na pamäti, že Google nie vždy zobrazuje presne to, čo je poskytnuté ako meta názov alebo popis a môžu sa zobraziť rôznymi spôsobmi v závislosti od dopytu. Čo znamená, že emotikony sa pri niektorých vyhľadávaniach zobrazujú, ale pri iných nie. Takže v závislosti od toho, čo sa zobrazuje a čo inak vidíme vo výsledkoch vyhľadávania, ak sa rovnaké emotikony zobrazujú na iných stránkach, môžeme ich zobraziť aj pre vašu stránku. Pravdepodobne ide len o to, aby sme zobrali názov a popis a skutočne to ukázali používateľom. Celý rozhovor v angličtine si môžete vypočuť na tomto video odkaze.  Čo treba vedieť pri používaní špeciálnych znakov / emotikonov? existujú dve miesta, kde nie je možné zobraziť špeciálne znaky: na začiatku popisu a na konci. Ak ich tam chcete zahrnúť, musíte umiestniť len platné znaky (napr. „l“) pred alebo za špeciálny znak ak vložíte špeciálny znak viackrát za sebou (.napr. ➤ ➤ ➤), vyhľadávače buď zobrazia iba jeden z nich, alebo ich ignorujú úplne. Pomôcť môže kombinácia špeciálnych a štandardných znakov je samozrejmosťou, že v ideálnom prípade by ste mali do názvu vložiť iba symboly, ktoré zodpovedajú téme webovej stránky ( napr. ❤️ ), ktoré je vhodné napríklad pre webovú zoznamku spôsob zobrazenia emotikonov do značnej miery závisí od písma, zariadenia a prehliadača, ktorý používatelia používajú. To znamená, že rovnaké emotikony môžu vyzerať inak na mobilnom zariadení a na počítači. V niektorých prípadoch sa na určitých zariadeniach a nastavených prehliadačoch nemusia zobrazovať rovnaké emotikony. Alebo ešte horšie, rovnaké emotikony sa môžu zobraziť ako prázdne štvorce, alebo otázniky pretože nie sú podporované algoritmus spoločnosti Google už na začiatku prepisuje veľa názvov a meta popisov. Takže aj keď pridáte emotikony, Google ich nemusí zobraziť na stránke s výsledkami vyhľadávania neexistuje žiadny limit na dĺžku meta popisov. Google však vo vyhľadávaní zobrazuje iba 155 znakov. Zároveň môžu emotikony zaberať viac znakov ako text Google a ďalšie vyhľadávacie nástroje môžu na stránke s výsledkami vyhľadávania zrušiť podporu pre emotikony. Ak sa tak stane, všetka vaša práca bude preč a hľadajúcim ostane divný kód alebo prázdne štvorce. V skutočnosti to Google urobil raz v roku 2015, ale spoločnosť zmenila svoj postoj a potom obnovila podporu. Prečo používať emotikony v názvoch stránok a meta popisoch? Vedeli ste, že vyhľadávače podporujú vyhľadávacie dopyty pomocou emotikonov ? Emotikony sú skutočné „pútače“, ktoré pri správnom použití dokážu pritiahnuť pozornosť množstva hľadajúcich. Dôležité je aby emotikony zodpovedali téme webu a cieľovej skupine. Skúste napríklad do vyhľadávača vložiť emotikon slnka ☀️, prípadne s názvom mesta v ktorom žijete. Pravdepodobne sa vám zobrazí stránka s výsledkami vyhľadávania o soláriach či starostlivosti o pleť po opaľovaní.      Google uviedol, že pridávanie emotikonov do názvov a meta popisov je povolené, ale nemajú priamy vplyv na SEO. To znamená, že ich môžete použiť podľa vlastnej vôle. Používanie emotikonov teda priamo neovplyvní vaše hodnotenie. Ale môžu nepriamo pomôcť so SEO tým, že ovplyvnia mieru prekliku vašich výsledkov vyhľadávania. Môžete sa pohrať s dynamikou emotikonov a použiť ich ako spôsob, ako upútať pozornosť hľadajúcich a motivovať ich, aby klikli na vaše výsledky namiesto vašich konkurentov. Pomáha to zlepšiť vašu organickú mieru prekliknutia, čo je dobrá vec, pretože to môže ovplyvniť aj vaše hodnotenie vo vyhľadávaní. Veľkým „❓“ stále je či bude Google emotikony a špeciálne znaky zobrazovať. Bohužiaľ na to neexistuje jednoznačná odpoveď, musíte to vyskúšať. Google nezobrazuje všetky prvky, ktoré sú v názve alebo meta popise, ale skôr posudzuje relevantnosť vyhľadávacieho dopytu a webovej stránky. V ukážke z nasledujúcej tabuľky nájdete zoznam najčastejšie zobrazovaných špeciálnych znakov a emotikonov v nadpisoch a popisoch. Zoznamy sú zoradené zostupne podľa frekvencie – to, čo je vyššie v zozname, funguje na Google dobre: Je zrejmé, že prekrytie medzi týmito dvoma zoznamami je veľmi malé: to, čo funguje v názve, nebude fungovať v popise a naopak. Priamo je tiež vidieť, že špeciálne znaky a emotikony sú v popise použité podstatne častejšie ako v nadpise . Je preto dobré najskôr experimentovať s úryvkom a až potom s názvom.    Celú štúdiu nájdete na stránke: https://www.sistrix.com/blog/emojis-and-special-characters-in-google-serps-what-still-works-today/ Zhrnutie Emotikony sú zábavné a pomáhajú vyjadriť pocity. Môžu predstavovať širokú škálu vecí – od tvárí po šport, jedlo a mnoho ďalších. Tak ako ich my používame v každodennej komunikácií tak isto ich aj náš vyhľadávač zobrazí vtedy ak niečo hľadáme. Sú veľmi dôležitým prvkom v našom súkromnom i pracovnom živote. Doba ide neuveriteľne rýchlo a spôsob vyhľadávania sa neustále mení, preto treba dodržiavať všetky pravidlá a zároveň byť kreatívny.  Ukážky nami použitých emotikonov v meta nadpisoch a popisoch aj s uvedenými pozíciami:  

20.10.2022367
Joli skúsenosti

Služby pre firmu:

GOOGLE mení pokyny - zakazuje motivovať k odstráneniu negatívnej recenzie

Joli Joli


Vo svete internetu už dávno platí, že aj zlá recenzia je recenziou, ktorá dokáže docieliť úspech. Ak hľadáme nejaký produkt či službu ako prvé nás zaujmú recenzie. Čím viac recenzií, tým viac je spoločnosť zaujímavejšia a dôveryhodnejšia. Objektívna kritika sa snaží zahrnúť fakty, ktoré nemožno spochybniť a snaží sa používať skôr vyjadrenie nezaujatých myšlienok a rozumu než vyjadrenie emócií a osobných preferencií. Čoraz častejším problémov sú falošné recenzie, ktoré nás môžu odradiť od kúpy produktu či služby no častokrát dokážu poškodiť aj samotným predajcom.  Spoločnosť Google neustále mení svoje pokyny a aktualizuje svoje služby. Pre používateľov to znamená jediné, sledovať novinky a zmeny a prispôsobovať svoj profil. Najnovšie spoločnosť aktualizovala svoje pokyny pre recenzie aby naznačila, že odmeňovanie niekoho za odstránenie negatívnej recenzie je v rozpore s ich pravidlami. Mnoho firiem, ktoré sa snažia poskytovať dobré služby zákazníkom o tejto zmene nevedia a môžu sa dostať do konfliktu. Tým, že svojím zákazníkom dajú podnet a zákazník nakoniec svoju recenziu upraví. Príspevky by mali odrážať skutočný zážitok z miesta alebo firmy Každá recenzia sa automaticky spracúva a zistuje sa nevhodný obsah, ako sú falošné recenzie alebo spam. Takisto nie je povolené ani falošné zapojenie, čo je obsah ktorý nepredstavuje skutočný zážitok. Takto nahlásené recenzie môžeme odstrániť aby sme dosiahli súlad s pravidlami alebo zákonnými povinnosťami spoločnosti Google. Medzi nevhodný príspevok spoločnosť považuje aj stimulovanie obsahu výmenou za zľavy, bezplatný tovar alebo služby prípadne obsah, ktorý zverejnila konkurencia s cieľom podkopať reputáciu firmy alebo produktu. Možno ste si už všimli, že niektoré recenzie bývajú uverejnené z neznámych účtov čo je  síce dobrá myšlienka no zásadné porušenie pravidiel s cieľom manipulovať s hodnotením miesta.  Reagovať na negatívnu recenziu alebo ju odstrániť?  Mnoho firiem si kladie túto otázku. Samozrejme, že spokojný spotrebiteľ určuje úspech každého podnikania. Čo ak je recenzia zlá? Čo spraviť s nespokojným zákazníkom? Ako obhájiť meno svojej firmy? Každý zákazník má právo uverejniť akúkoľvek recenziu či už je pozitívna alebo negatívna. Dôležitým faktorom je vedieť si svoju firmu obhájiť. A preto ak dostanete zlú recenziu, skúste odpovedať zdvorilo a zároveň profesionálne. Môžete to brať ako motiváciu aby ste odstránili prípadné nedostatky a vyhli sa ďalšej negatívnej recenzii.  Či už kladné alebo záporné. Recenziami si môžete vybudovať dôveru, pretože noví potenciálni klienti si môžu prezrieť, ako sú s vašimi službami či produktmi spokojní iní a podľa toho sa zariadiť. Vďaka správne nastavenému a navrhnutému profilu môžete zvýšiť nielen návštevnosť vašej stránky, či predajne, ale aj samotný odbyt. Váš marketing tak môže byť oveľa efektívnejší. Ak si na to netrúfate sami, neváhajte nás kontaktovať. V zariadim.sk sa marketingu a nastavovaniu optimalizácie pre vyhľadávače venujeme profesionálne, o čom svedčia aj recenzie našich spokojných zákazníkov.  Zhrnme si to, recenzie sú skvelým nastrojom na poskytovanie spätnej väzby, no musia byť pravdivé a samozrejme v súlade s pravidlami. Vďaka nim si vieme urobiť odhad o tom, či nám bude produkt alebo služba vyhovovať alebo nie. A preto ak budete niekedy uverejňovať nejakú recenziu spomente si na tento článok a radšej pomôžte spoločnosti dobrou a pravdivou recenziou než by ste im mali uškodiť. 

30.09.2022449
Osviežte si auto na leto!

Auto-moto:Leto v aute

Osviežte si auto na leto!

Marek


Leto je pre auto dosť komplikované obdobie. Povrch vozoviek sa rozpáli, slnko prehrieva lak aj interiér. S vysokými teplotami sa musia vyrovnať nielen autá, ale aj pasažieri. Existujú však dobré nápady, ktoré uľavia vám, automobilu a  navyše postrúhate s autom aj letnú frajerinku. Fólie na sklo sú základom Možno si poviete, že čierne fólie na autá sú len imidžom, ktorý vy nepotrebujete. Ale imidž je skutočne nanič, ak by fólie boli len o tom. Fólie na zadné sklá výrazne zlepšujú pocit z jazdy počas leta. Vďaka nim dokáže klesnúť teplota vo vozidle, menej sa namáha klimatizácia a aj posádka vzadu má viac súkromia. Preto sme sa v článku Tónovacie autofólie nie sú len na okrasu venovali práve výhodám okenných fólií. Pavol Preverčík z firmy Palpro vysvetľuje, ako fólie vybrať, pre koho sa najviac hodia a ako si ich ochrániť. Nezabudnite na správne zabezpečenie Keď sme hovorili, že fólie zlepšia vašu kondíciu počas jazdy, je potrebné pripomenúť, že sú do istej miery aj bezpečnostným prvkom. Do vášho auta nebude vidieť a tak obsah vozidla nebude lákať zlodejov. Ešte vyššiu mieru bezpečnosti dodáte autu, ak investujete do zabezpečovacieho mechanizmu ZEDER. Ten predstavuje manuálnu ochranu vozidla, ktoré nezlomí žiadny autičkársky hacker. Niekedy je stará škola tá najlepšia ochrana. Ochráňte lak pred dlhými cestami O zabezpečovacom systéme ZEDER sa dozviete viac v článku Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke. To však nie je všetko. V článku Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI predstavuje špeciálne transparentné fólie, ktoré ochránia lak pred poškodením kamienkami odletujúcimi od vozovky. Už žiadne bodky na krásnej karosérii. Navyše fólia sa na slnku sama zacelí. Ideálne na dovolenkové cesty, aby ste s pekným autom nielen odišli, ale sa aj vrátili. Vráťte autu atraktívny vzhľad Na festival, dovolenku, alebo len tak do mesta. Aj staršie auto môže vyzerať ako nové. Neveríte? Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava prináša v článku Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí! zaujímavé návody, ako si oživiť vozidlo. Alebo chcete bežné auto zatraktívniť neobvyklými farebnými motívmi? Aj to je možné. Prečítajte si dobré rady pre krajšie leto aj auto.

30.06.20185693
Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí!

Auto-moto:Leto v aute

Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí!

Marek


Auto už dnes nie je len nástrojom na prepravu. Je súčasťou prestíže, imidžu, dojmu, ktorý zanechávame na ostatných, ale zároveň aj našim sebavyjadrením. Existuje cesta, ako si aj obyčajné auto spraviť neobyčajným. Zasvietiť na ceste a byť iný. Skúste sa odlíšiť Zaujímavá farba laku, viacfarebné spracovanie karosérie alebo zaujímavé prvky. To všetko sú veci, za ktoré si výrobca automobilov pýta obvykle vysoké príplatky. No osviežiť dizajn svojho auta ide aj lacnejšie a presne podľa vašich predstáv. „Čoraz obľúbenejšie sú oživenia bežne predávaných automobilov, na ktoré si vodiči dajú dotvoriť rôzne pásy, alebo zmenia farbu len na jednej časti karosérie,“ hovorí Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava. Auto tak dostane úplne iný šmrnc. Pritom takúto úpravu nie je potrebné zapisovať ani do technického preukazu. „Úpravu je v technickom preukaze potrebné označiť len vtedy, ak zmena farebnosti presiahne 60 %,“ hovorí Valach. Zmena k lepšiemu Máte lak, ktorý sa poškodil, prípade by ste radi zmenili farbu svojho auta? Práve na to slúžia CarWrap fólie. Patria k najjednoduchším formám vylepšenia vzhľadu vozidla. Dokážu zmeniť vzhľad tak, že vaše auto bude vyzerať ako nové. „Fólie prekryjú každé poškodenie laku. Aj odlúpenie laku prekryjú, no nevyrovnajú. Vždy je preto vhodné lak zahladiť  a potom naniesť fóliu,“ hovorí Branislav Valach. S reklamou na cestách Váhou CarWrap fólií je aj možnosť preniesť reklamu priamo na auto. Najmä firemné autá, ktoré nachodia tisíce kilometrov sa tak môžu premeniť na billboard. „Nie je žiadny problém, preniesť na CarWrap fóliu akúkoľvek potlač. Túto možnosť využívajú najmä podnikatelia, ktorí tak získajú efektný a lacný spôsob propagácie na cestách,“ dopĺňa Branislav Valach. Zmena farby auta alebo implementácia ľubovoľného motívu je s týmito fóliami oveľa jednoduchšia a rýchlejšia ako napríklad prestriekaním. Pozor na kvalitné prevedenie Spoločnosť Autofólie Bratislava pracuje s kvalitnými a značkovými fóliami ako 3M, SunTek či Hexis. Pretože pri aplikácii lacných fólií sa nemusí stať iba to, že sa vám začnú odliepať a za krátke obdobie budú mať škaredý vzhľad, ale aj lepidlo môže naleptať a poškodiť samotný lak na karosérii a tak znehodnotí do veľkej miery celé vozidlo. Fólie ohrozuje najmä slnko Životnosť fólií je približne 5 rokov. Veľa však záleží aj od toho, ako je auto chránené najmä pred slnkom. Výrobcovia fólií napríklad v Afrike dávajú záruku na fólie iba pol roka. V našom klimatickom pásme je to dva roky. Priame pálenie slnka totiž neprospieva ani fólii. Preto je potrebné sa o fóliu pravidelne starať a ošetrovať ju prípravkami.  Ak hľadáte kvalitné fólie na inováciu vášho auta, navštívte https://www.autofolie-bratislava.eu/

29.06.20189621

Máte plnú hlavu projektov

okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?

Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!
Leto so štvorkolesovým miláčikom

Auto-moto:Doplnky pre auto

Leto so štvorkolesovým miláčikom

Marek Auto-moto


Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm,  alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím.  Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/  

13.08.201618828

Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov

Auto-moto:Kam do autoškoly ?

Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov

Marek Auto-moto


Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm,  alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím.  Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/  

16.03.201510055


Novinky zariaďovania



Táto webová stránka používa k zlepšeniu vašej skúsenosti súbory cookies. Ďalším používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím