AKTUÁLNE
AKTUÁLNE
Vyrovnajte poškodenia a preliačeniny na aute bez lakovania
Ťukance, malé havárie, buchnutie do dverí, ale aj krupobitie vie na kapote auta spraviť nepekné preliačeniny. Vďaka technológii PAINTLESS DENT REMOVAL však môžete dať vyrovnať vašu kapotu bez toho, aby sa poškodil lak, alebo ste museli využívať lakýrnícke práce. Preliačenina sa dá vytlačiť Systém PAINTLESS DENT REMOVAL alebo skrátene PDR bol vyvinutý ako alternatíva ku klampiarskej práci na preliačeninách. Ide o systém, ktorý je vhodný pre opravy drobných poškodení karosérie, najmä na odstránenie ostrých alebo špicatých jamiek, rýh a mäkkých jamiek. Systém pracuje na princípe vytláčania, teda presne na základe opačnej sily, aká karosériu poškodila. Vďaka tomu vie veľmi rýchlo a efektívne vyrovnať poškodenia karosérie bez ďalších drahých a zdĺhavých opráv. Auto ako nové Technológia nepoškodujte žiadne okolie okolo preliačeniny. Je to vysoko výkonná alternatíva k bežnému vyklepávaniu alebo plneniu preliačenín. Špeciálne náradie na realizáciu PDR dokáže zabezpečiť, že sa dajú vyrovnať malé aj väčšie preliačeniny, len kozmetické alebo aj hlbšie poškodenia. Ak vyskúšate práve túto možnosť, bude to rýchla a lacná oprava, hoci možno stret vašej karosérie s prekážkou vyzeral na prvý pohľad hrozivo. Nissan X-trail BMW X4 Mitsubishi Nezáleží na značke auta ani veku PAINTLESS DENT REMOVAL je vhodný na akékoľvek typ karosérie, či už ide o nový alebo aj starší automobil. Poradí si s luxusnými vozidlami aj a autami, kde už ste boli pripravení nejakú tú preliačeninu aj pretrpieť, ale prečo chodiť na poškodenom aute, ak nemusíte? Navyše pri súčasnom prísnom hodnotení technických kontrol na Slovensku je oprava preliačením doslova nutnosťou, ak chcete mať auto plne spôsobilé na premávku. Ak sa chcete o systéme PAINTLESS DENT REMOVAL dozvedieť viac, opravy karosérie technológiou PDR realizuje spoločnosť + 421 949 110 355
17.06.201916851Pripravte svoje auto aj bývanie na príchod leta. Potrebovať budete túto fóliu!
Dni sú dlhšie, teplejšie, slnko stále ostrejšie. Hoci je príjemné, sú situácie, keď je na škodu. Napríklad v aute, v práci pri práci s počítačom, alebo napríklad aj v obývačke, ak si chcete pozrieť svoje obľúbené filmy bez odrazov z obrazovky. Mnohí ľudia preto skúšajú na autá rôzne tienidlá, na okná závesy a žalúzia a pritom najvhodnejšou alternatívou je viacúčelová fólia. Číre autofólie nie sú nezmysel Bežne sa stretávame stým, že si na auto nechávame inštalovať tmavé fólie, aby sme auto uzatvorili aj pred pohľadmi zvonka. Nie každý však chce mať fólie tmavé, ale chce mať výhody zafóliovaného auta, teda hlavne ho ochrániť pre pred UV žiarením. Preto Branislav Valach z AB spoločnosť, s.r.o., tvrdí, že číre autofólie na sklo nie sú zbytočnosť: „Tieto autofólie nenarúšajú prienik tepla a neodrážajú svetlo, vyrábajú sa však s kvalitným UV filtrom, čím znižujú prienik tohto škodlivého žiarenia do vozidla až o 99%.“ Chránia tak plasty pred nadmerným opotrebením, interiér vozidla aj tak isto sú aj ochranou pred rozbitím skla a vlámaním. Skúste sa chrániť pred odleskami Číre autofólie môžete inštalovať na všetky sklá, no tie tmavé len na zadné. Sú imidžovou aj vysoko praktickou záležitosťou. Po prvé, nikto vám nevidí do auta. To je vynikajúce hlavne vtedy, ak napríklad cestujete s deťmi a v aute si nechávate autosedačku. Mnohí rozbijú okno len preto, aby ju odcudzili. Tak isto tmavá fólia napomáha pohodlnému cestovaniu. Tlmí odlesky, vytvára príjemnú klímu aj atmosféru. Ja cestujete na dlhé trasy, napríklad aj na jar, keď je slnko poriadne nízko a je ostré, pasažierom vzadu tak nesvieti do očí a cestuje sa príjemnejšie. Nehovoriac, že prínos fólií oceníte aj v horúcom lete. Auto sa tak nerozpáli. Branislav Valach radí využiť fólie dvojvrstvové, ktoré sú nielen účinnejšie: „Dvojvrstvové fólie sa skladajú až z dvoch farebných polyesterových fólií, čím je umocnená ich schopnosť redukovať slnečné žiarenie a taktiež majú až 5-ročnú záruku.“ Tienenie na budovy Medzi najnovšie trendy v oblasti dizajnu a bývania patria aj fólie na okná. Majú rovnaké výhody ako fólie na aute, plus dotvárajú zaujímavý imidž napríklad reprezentatívnych priestorov. Fólie na okná zabraňujú prehrievaniu interiéru a znižuje nároky na používanie klimatizácie. minimalizujú oslnenie slnkom, vďaka čomu sa vám bude lepšie pracovať. Navyše majú jednu unikátnu vlastnosti. „Fólie na okná nezavadzajú vo výhľade. Na rozdiel napríklad od roliet a žalúzia, ktoré tienia prienik svetla, ale súčasne aj výhľad, cez fólie sa pozeráte ako cez číre sklo,“ hovorí Branislav Valach o výhodách fóliovania skiel na budove. Získate tak jedinečný vzhľad a skvelé prostredie v interiéri, ktoré ocení každý. Chcete vedieť viac o kvalitných autofóliách, alebo o okenných fóliách na budovy? Navštívte: https://www.autofolie-bratislava.eu
25.02.20195464Leto je pre auto dosť komplikované obdobie. Povrch vozoviek sa rozpáli, slnko prehrieva lak aj interiér. S vysokými teplotami sa musia vyrovnať nielen autá, ale aj pasažieri. Existujú však dobré nápady, ktoré uľavia vám, automobilu a navyše postrúhate s autom aj letnú frajerinku. Fólie na sklo sú základom Možno si poviete, že čierne fólie na autá sú len imidžom, ktorý vy nepotrebujete. Ale imidž je skutočne nanič, ak by fólie boli len o tom. Fólie na zadné sklá výrazne zlepšujú pocit z jazdy počas leta. Vďaka nim dokáže klesnúť teplota vo vozidle, menej sa namáha klimatizácia a aj posádka vzadu má viac súkromia. Preto sme sa v článku Tónovacie autofólie nie sú len na okrasu venovali práve výhodám okenných fólií. Pavol Preverčík z firmy Palpro vysvetľuje, ako fólie vybrať, pre koho sa najviac hodia a ako si ich ochrániť. Nezabudnite na správne zabezpečenie Keď sme hovorili, že fólie zlepšia vašu kondíciu počas jazdy, je potrebné pripomenúť, že sú do istej miery aj bezpečnostným prvkom. Do vášho auta nebude vidieť a tak obsah vozidla nebude lákať zlodejov. Ešte vyššiu mieru bezpečnosti dodáte autu, ak investujete do zabezpečovacieho mechanizmu ZEDER. Ten predstavuje manuálnu ochranu vozidla, ktoré nezlomí žiadny autičkársky hacker. Niekedy je stará škola tá najlepšia ochrana. Ochráňte lak pred dlhými cestami O zabezpečovacom systéme ZEDER sa dozviete viac v článku Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke. To však nie je všetko. V článku Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI predstavuje špeciálne transparentné fólie, ktoré ochránia lak pred poškodením kamienkami odletujúcimi od vozovky. Už žiadne bodky na krásnej karosérii. Navyše fólia sa na slnku sama zacelí. Ideálne na dovolenkové cesty, aby ste s pekným autom nielen odišli, ale sa aj vrátili. Vráťte autu atraktívny vzhľad Na festival, dovolenku, alebo len tak do mesta. Aj staršie auto môže vyzerať ako nové. Neveríte? Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava prináša v článku Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí! zaujímavé návody, ako si oživiť vozidlo. Alebo chcete bežné auto zatraktívniť neobvyklými farebnými motívmi? Aj to je možné. Prečítajte si dobré rady pre krajšie leto aj auto.
30.06.20186572Chceš získať viac Google recenzií v roku 2023? Tu je návod ako na to.
Čo je to Google recenzia? Nájdenie najbližšej reštaurácie, turistickej atrakcie alebo hotela je v dnešnej dobe tak jednoduché. Stačí zadať iba názov podniku alebo jeho typ a na vašom zariadení sa objavia desiatky potencionálnych destinácii. Výsledky, ktoré Google poskytuje, často obsahujú informácie o tom, ako blízko podnik je a jeho hodnotenie v danej oblasti. Tieto hodnotenia ovplyvňujú recenzie na Google, ktoré sú špecifické pre oblasť a zverejnené na Google Maps. Recenzie na Google poskytujú cenné informácie o fungovaní podniku a o skúsenostiach jeho zákazníkov. Niet pochýb, že Google je najdôležitejšou hodnotiacou platformou pre podniky, pretože to je hlavný spôsob, ako ich zákazníci vo svojom okolí objavia. 11 spôsobov ako získať viac Google recenzií 1. Chopte sa iniciatívy Požiadajte ich o recenziu priamo vo vašich priestoroch: Vytrénujte svojich zamestnancov, aby sa pýtali otázky zákazníkov naživo, prípadne ich požiadali o zanechanie recenzie po dokončení ich nákupu/objednávky a uistite sa, že sú schopní zákazníka k danému úkonu odnavigovať v prípade jeho nevedomosti. Oslovenie e-mailom: Pošlite osobne prispôsobené e-mailové oslovenie po dokončení nákupu, zdvorilým spôsobom požiadajte o recenziu. Nesmiete ich ale daným oslovením zmiasť. Poskytnite zákazníkom podrobné pokyny, ako odoslať recenziu. Poskytnite priame prepojenie s vaším firemným profilom Google pomocou odkazu na vašej webovej stránke alebo emailu. Nehanbite sa a zdieľajte s nimi svoje najlepšie recenzie, aby zákazník lepšie získal predstavu o tom, čo o vás hovoria iní. Použite stimuly, gestá: Ponúkanie zliav či bonusov k zakúpenému produktu zanechá v zákazníkovi veľmi pozitívny dojem, ktorý by v písanej forme mohol veľmi prospieť vášmu Google biznis profilu. Treba byť opatrný, keďže Google silno odsudzuje a trestá akúkoľvek formu úplatku. 2. Ponúkajte výborné služby Uprednostňujte zákaznícke potreby: Uistite sa, že váš tím rozumie, čo od vás vaši zákazníci očakávajú a čo potrebujú. Dohliadnite na to, aby boli s vašimi službami iba spokojní a odchádzali s úsmevmi na tvárach. Sledujte svoju konkurenciu: Ak sú neúspešní, analyzujte prečo. Ak úspešní sú, zamyslite sa ako môžete byť ešte úspešnejší ako oni. Nebojte sa robiť podobné veci, čo vaši konkurenti. Ak niečo funguje, neopravujte to. Vybudujte si so svojimi zákazníkmi vzťah: Svojim klientom musíte dať pocit príjemného prostredia, kde si s radosťou vypočujete ich požiadavky a pomôžete im. Poskytujte im individuálny prístup a berte do úvahy ich spätnú väzbu. Prispôsobte sa jej. Dajte svojmu zákazníkovi nezabudnuteľný zážitok: Buďte originálni vo svojom prístupe. Dajte mu neopakovateľný štýl, svojej webstránke originálny dizajn, prípadne aj svojej predajni. Bežný človek si vás zapamätá a bude o vás rozprávať za vás, pre vás. 3. Zdieľajte pozitívne recenzie vašich služieb Zvýraznite pozitívne zážitky na vašej webovej stránke: Určite si na priestor pre pozitívne recenzie. Uistite sa, že je ľahko a výrazne viditeľný, aby ho videlo čo najviac ľudí, ktorí navštívia vašu stránku. Uverejnite ich na sociálne siete: Pravidelne uverejňujte pozitívne recenzie na vaše sociálne siete vo forme príspevkov, príbehov alebo krátkych videí. Zakomponujte ich do vášho marketingového materiálu: Pridajte útržky pozitívnych recenzií do brožúr alebo reklám. Použite iba recenzie, ktoré sú dôveryhodné a ľahko prístupné, prípadne pridajte možnosť si recenziu rozkliknúť a prečítať celú. 4. Navigujte zákazníkov, ako správne napísať recenziu na googli Ponúknite detailné, ale jednoduché návody: Rozdeľte proces do jednoduchých krokov a tipov, použite jednoduchý jazyk, nepoužívajte zložité slová a výrazy. Uistite ich, že sa prihlásili do svojich Gmail účtov. Použite video návody: Vytvorte krátke videá dlhé 1-2 minúty, ktoré vysvetlia proces v čo najrýchlejšom, najporozumiteľnejšom spôsobe. Vo videu by mala disponovať osoba, ktorá proces vysvetlí, aby ste zákazníkovi dali väčší pocit dôvery a priateľstva. Poskytnite príklady: Pripnite v návodoch zopár veľmi dobre napísaných recenzií, aby ste zákazníkovi dali čo najlepšiu predstavu o tom, ako napísať užitočnú recenziu. Pridajte viditeľné tlačidlo "recenzia": Pridajte odkaz na webovú stránku a vytvorte tlačidlo recenzie, aby ste ju zákazníci ľahšie uvideli a našli. 5. Poďakujte svojim zákazníkom za zanechanie recenzie. Pošlite personalizované správy s poďakovaním: Osobitne prispôsobený e-mail s poďakovaním môže značne prehĺbiť vzťahy s vašimi zákazníkmi. Dojem môžete zlepšiť priamym oslovením a vrúcnym poďakovaním s vyjadrením túžby danému človeku pomôcť v budúcnosti. Vyveste poďakovania vo svojich priestoroch: Ak máte fyzický firemný priestor, nehanbite sa vyvesiť poďakovania od vašich zákazníkov alebo pre vašich zákazníkov na viditeľné miesto. 6. Vytvorte link na Google recenziu Použite QR kódy vo svojich priestoroch: Zákazníci môžu naskenovať kód do svojho telefónu za pár sekúnd , jednoducho a rýchlo vám zanechať recenziu. Vložte linky do digitálnych potvrdení o objednávkach: Vložte odkaz na recenziu do digitálnych potvrdení alebo faktúr. Vytvorenie spojenia s recenziami Google a ich zdieľanie na rôznych platformách: Naučte sa pracovať so stránkou Moja firma. Je to najefektívnejší spôsob, ako získať na Google čo najviac recenzií. Zaregistrujte sa na Google Place ID 7. Pravidelne aktualizujte svoj biznis profil Pridávajte nové fotky a videá: Správna údržba vášho biznis profilu je kľúčové pre váš prvý dojem na zákazníka. Zamerajte sa na vizuálnu stránku vášho profilu, používajte fotky a videá vysokej kvality a pridávajte ich v pravidelne. Váš zákazník nesmie mať dojem, že navštívil starý neaktuálny profil. Váš profil musí byť podrobne vyplnený: Čím viac informácii o vás zákazník má, tým ste dôveryhodnejší. Nezabudnite vyplniť podrobný popis firmy a aktuálnu prevádzkovú dobu. Ponúkajte špeciálne ponuky a udalosti: Pravidelne pridávajte informácie o špeciálnych ponukách, zľavách, či udalostiach zaujímavým a originálnym spôsobom. 8. Investujte do softvéru na vytváranie recenzií Existuje priama alternatíva v podobe nástroja na generovanie recenzií. Tieto aplikácie zjednodušujú proces zhromažďovania recenzií od overených zákazníkov alebo klientov. Nástroje na tvorbu recenzií ponúkajú šablóny, ktoré umožňujú prispôsobenie hlasu, farieb a štýlu vašej značky, aby ste mohli vytvárať kampane, ktoré žiadajú spätnú väzbu od vašich spotrebiteľov. Stačí zadať informácie o zákazníkovi, spoločnosť potom odošle a spracuje žiadosti o recenzie. Integrácia s vašimi systémami: Vyberte si softvér, ktorý použije vyše existujúce CRM (Customer management relationship) alebo systém predávania a nastavte ho spôsobom, ktorý ich komplimentuje. Analyzujte trendy: Použite softvér na zistenie trendov, silných a slabých stránok v spätnej väzbe od zákazníkov a podľa toho prispôsobte svoju stratégiu. 9. Vytvorte si samostatnú podstránku na Google recenzie Vypíšte aktuálne recenzie: Dajte zákazníkom prehľad o vašich recenziách na ľahko prístupnom mieste. Prilákate tým ďalších zákazníkov a zvýšite šancu, že dostanete recenziu od tých, ktorí už vašimi zákazníkmi boli. Vaše recenzie by mali byť v textovej forme, aby bol Google schopný identifikovať kľúčové slová a vyzdvihnúť vás v algoritme. Využite doplnky: Aby ste sa vyhli kopírovaniu a vkladaniu textu, môžete využiť ďalšie systémy a doplnky, ktoré ich automaticky prepíšu za vás a a nahodia na vašu stránku. Umiestnite CTA Google recenzie do päty: Namiesto vytvorenia samostatnej stránky na recenzie môžete zákazníka nasmerovať iba jednoduchým odkazom v päte webstránky. 10. Použite e-maily Prispôsobte si svoj e-mailový list: Posielajte zákazníkom e-maily na základe správania a histórie nákupov. Monitorujte a analyzujte efektivitu: Pravidelne dozerajte na účinnosť vašich e-mailových kampaní a prispôsobujte ich podľa potreby vášho podnikania. Buďte úprimní a nekomplikujte: Požiadajte zákazníka o recenziu, buďte priamy ale netlačte na neho, aby ste ho neodplašili. Spôsob zanechania recenzie, ktorý poskytnete, musí byť jednoduchý. Najlepší spôsob je v podobe linku. 11. Použite svoj link na sociálnych sieťach Vytvorte zaujímavé príspevky s linkami v popisoch: Nadizajnujte vzhľadovo zaujímavé príspevky pre sociálne siete, aby ste zaujali pozornosť. Do ich popisov pripnite link na vaše Google recenzie. Organizujte súťaže alebo rozdávajte ceny: Ide o veľmi efektívnu techniku ako zaujať pozornosť a prilákať veľmi veľa potencionálnych zákazníkov. Uistite sa, že ceny a súťaže, ktoré ponúkate súvisia s vaším produktom a nebijú sa s menom alebo štýlom vašej firmy, ktoré by ste chceli dosiahnuť. Podeľte sa o svoje najlepšie recenzie: Uverejnite príspevok s vašimi najlepšími recenziami a požiadajte svojich zákazníkov, aby aj vám poskytli spätnú väzbu. Po jej poskytnutí pripomeňte svojim zákazníkom, že majú príležitosť odporučiť vás niekomu s podobnými potrebami. Ako fungujú Google recenzie Efektívne stratégie digitálneho marketingu sú kľúčom k ovládaniu algoritmu spoločnosti Google. Preto nie je prekvapivé, že spoločnosti s množstvom recenzií sa môžu pri lokálnom vyhľadávaní určitej značkovej frázy objaviť na prvom mieste. Pozícia výpisu na Google mapách bude určená kombináciou faktorov ako priemerné hodnotenie, počet recenzií a blízkosť k používateľovi. Optimalizácia vášho profilu v službe Moja firma na Googli a recenzie na Googli tak môžu byť kľúčovým nástrojom pre získanie viac Google recenzií. Kde sa zobrazujú recenzie Google? Google lokálne výsledky vyhľadávania Zobrazené pri názve firmy/podniku: Zákazník, ktorý si vyhľadá názov vašej firmy uvidí krátke zhrnutie recenzií + možnosť pre rozkliknutie priamo pri názve vašeho Google biznis profilu. Ovplyvňujú viditeľnosť: Pozitívne recenzie uprednostňujú váš profil pred ostatnými, zvyšujú vám drasticky počet návštev. Kľúčové slová: Ak je slovo, ktoré zákazník vyhľadá, úzko spojené s vašou firmou, algoritmus Google vás uprednostní pred ostatnými Google biznis profilmi. Google Maps Pomáhajú pri navigácii: Užívatelia sa častokrát spoliehajú na službu Google Maps, keď potrebujú nájsť najlepšiu a najbližšiu konkrétnu službu. S detailne vypracovaným Google biznis profilom zvýšite pravdepodobnosť, že sa vášmu potencionálnemu zákazníkovi objavíte. Požiadavky na reklamy google Dodržiavajte pokyny a pravidlá: Nerešpektovaním pravidiel stanovených spoločnosťou Google môže firma zakročiť a vymazať váš Google biznis profil, preto treba podotknúť, že je mimoriadne dôležité, aby ste s nimi boli oboznámení. Prohibície alebo falošné recenzie: Spoločnosť Google netoleruje falošné, zaplatené alebo hocijako zmanipulované recenzie a v takýchto prípadoch robí nekompromisné zákroky ako zrušenie Google biznis profilu alebo iné formy obmedzení. Ako si poradiť so spamovými recenziami Implementujte systém riadenia a kontroly recenzií: Investujte to softvéru alebo tímu ľudí, ktorí budú na dané recenzie dozerať, nahlasovať ich alebo ich mazať. Spojte sa s daným zákazníkom: Ak uvidíte negatívnu recenziu bez bližšieho vysvetlenia, zdvorilo požiadajte o bližšie informácie a poskytnite danému človeku podporu, aby ste zistili, či ide o spamovú recenziu alebo ozajstnú negatívnu skúsenosť. Kontaktujte spoločnosť Google: V prípade, že sa na vašej stránke ocitli podozrivé negatívne recenzie, kontaktujte spoločnosť Google a vysvetlite im váš problém v čo najbližších detailoch. Využite dané recenzie pre vlastné dobro: Negatívne hodnotenia vám dávajú príležitosť ukázať, že ste spoľahlivá firma, ktorú zaujíma blahobyt svojich zákazníkov a počúva ich spätnú väzbu. Záver V digitálnom veku sú recenzie Google rozhodujúce pre rast firmy a správu reputácie. Táto príručka pokrýva rôzne stratégie, od poskytovania vynikajúcich služieb až po investovanie do softvéru na recenzie, aby vám pomohla zhromaždiť čo najviac pozitívnych recenzií. Dodržiavanie týchto praktík nielenže zlepší vašu online prítomnosť, ale aj posilní dôveru a lojalitu zákazníkov. Stratégie, o ktorých sa hovorí v tejto príručke, sú použiteľné pre každú organizáciu, ktorej cieľom je zlepšiť svoju online prítomnosť a zlepšiť skúsenosti zákazníkov, vrátane našej vlastnej spoločnosti. Po prvé, musíme uznať silu recenzií Google pri formovaní vnímania zákazníkov a ovplyvňovaní ich rozhodnutí. Aktívnym vyhľadávaním recenzií od našich klientov, či už prostredníctvom priamej žiadosti, e-mailových odpovedí alebo podnecovania spätnej väzby, nielenže podporujeme pevnejšie vzťahy, ale tiež zbierame cenné poznatky na zlepšenie našej ponuky. Pravidelná aktualizácia nášho firemného profilu Google a rýchle odpovedanie na recenzie môže tiež preukázať náš záväzok poskytovať služby zákazníkom. Okrem toho, investícia do softvéru na recenzie a optimalizácia našej webovej lokality pre recenzie môže zefektívniť proces zhromažďovania recenzií, čím sa zákazníkom uľahčí zdieľanie ich skúseností. Integráciou týchto praktík do našich operácií môžeme zabezpečiť, aby naša spoločnosť nielen maximalizovala potenciál recenzií Google, ale aby si v tomto digitálnom veku udržala náskok.
19.09.2023549Marketing na mieste predaja alebo Point of Sale (POS)/ Point of purchase (POP) môže byť silným nástrojom na stimuláciu predaja a budovanie vernosti zákazníkov. Je to offline marketing navrhnutý tak, aby stimuloval nákup, propagoval tovar a vytváral atmosféru v obchode. Marketing POS ponúka jedinečnú výhodu v tom, že oslovuje zákazníkov v okamihu, keď sú pripravení míňať peniaze. Už sú v obchode, a ich zámer je nakúpiť. To robí marketing POS účinnou a vysoko efektívnou stratégiou. Na rozdiel od online alebo rádiovej reklamy, POS marketing cieli na zákazníkov v okamihu, keď robia rozhodnutie o nákupe. Ponuka zliav na ďalšie produkty, predstavenie nových položiek alebo poskytnutie malých darčekov môže ovplyvniť nákupný proces. Mnohí obchodníci sa spoliehajú na impulzívne nakupovanie, kedy zákazníci kupujú veci, ktoré nevyhnutne nepotrebujú. Tieto položky sú strategicky umiestnené v obchode, aby upútali pozornosť a podnietili neplánovaný nákup. Pre podniky založené na službách môže byť marketing POS použitý na prilákanie zákazníkov na budúce akcie alebo na upselling súvisiacich produktov. Napríklad reštaurácie, ktoré inzerujú ochutnávky vína, alebo posilňovne predávajúce tričká alebo uteráky. Veľká časť úspechu vsšej reklamy na mieste predaja záleží na jej umiestnení a zosúladení so značkovou identitou vašej firmy a inými mrketingovými stratégiami. Odporúčame vám sa obrátiť na odborníkov na tvorbu vašej značkovej identity. Aké formy reklamy môžete vo vašej prevádzke využiť?: Vonkajšie (outdoor) materiály: Vonkajšie reklamné materiály umiestnené v okolí vašej prevádzky sú veľmi účinným prostriedkom na prilákanie nových zákazníkov vďaka ich dobrej viditeľnosti a širokému dosahu v kombinácii so špecifickým zameraním na vašu cieľovú skupinu. Cieľom týchto materiálov je upútať pozornosť okoloidúcich potenciálnych zákazníkov a vzbudiť v nich záujem o váš produkt. Takáto reklama by mala byť čo najbližšie k vašej prevádzke a na miestach s hustou pešou alebo cestnou premávkou napríklad billboard alebo ceduľa na neďalekej vyťaženej križovatke, s navigáciou priamo k vám. Rovnako dôležité je aby bola vaša prevádzka viditeľná a rozpoznateľná z ulice. Exteriér vašej prevádzky by mal jasne vyjadrovať to, že patrí práve vašej firme. Vaše okná a dvere môžete polepiť a pretvoriť na reklamné plagáty a vaše výklady budú slúžiť ako ukážka vašej ponuky . Vnútorné (indoor) reklamné materiály: Vizuály, reklamné materiály a branding vo vnútri vašej prevádzky majú veľký vplyv na to, či sa zákazníci rozhodnú u vás minúť svoje peniaze. Hneď pri vchode musí byť váš interiér originálny a zapamätateľný, mal by takisto ladiť s vašimi reklamnými materiálmi. Toto dosiahnete najlepšie tým, že do vašej dekorácie zakonponujete vaše farby, logo a unikátny štýl. V prevádzke môžu byť umiestnené rôzne polepy, tabule a plagáty, ktoré ukazujú vašu značku, ponuku alebo novinky. Môžete ponúkať taktiež katalógy a letáky o nových produktoch, aby ste zákazníkom ukázali vašu aktuálnu ponuku. Ak je vašim cieľom upútať pozornosť na konkrétne produkty, návštevníkom najľahšie udrú do očí reklamné stojany alebo stolíky. Reklama na regáloch: Vaše regály nemusia slúžiť výlučne iba na predstavenie vašej ponuky, viete ich použiť aj na zvýraznenie produktov, o ktoré chcete zvýšiť záujem. Strategickým umiestnením wobblerov, stopperov a špeciálnych cenoviek a akciových líšt vo vašich regáloch môže výrazne posilniť predajnosť niektorých produktov. Môžete takto zvýrazniť akcie, produkty s veľkým výnosom alebo aj prebytkový tovar. Reklama pri pokladni: Zákazník pri pokladni je už pripravený vám zaplatiť, a preto je veľmi náchylný na impulzívne nakupovanie. Malé reklamné materiály ktoré ho v tom podporia vám môžu pomôcť predať dodatkové služby a produkty, alebo menšie a lacnejšie položky. Na tento účel perfektne slúžia barkety, alebo aj stojany pri pokladni, ktoré pomôžu zvýrazniť tento dodatkový tovar. Ako Efektívne Implementovať POS Marketing? 1 .Zosúladenie dizajnu s vašou značkovou identitu Uistite sa, že dizajn a značková identita POS materiálov zodpovedá ďalším marketingovým stratégiám, ako je reklama v médiách alebo web stránka. Konzistencia zvyšuje rozpoznanie značky. Odborníci na reklamu na sociálnych sieťach alebo tvorbu úspešných webových stránok vám radi pomôžu vytvoriť silnú značkovú identitu. 2. Optimalizácia umiestnenia Materiály musia byť strategicky umiestnené, aby bola zabezpečená maximálna účinnosť. Napríklad umiestnenie ich pri vchode do predajne alebo v blízkosti relevantných produktov. 3. Včasná inštalácia a odstránenie Krátkodobé materiály musia byť inštalované a odstránené v správnom čase, aby sa predišlo zmätku zákazníkov a negatívnemu prepojeniu so značkou.
30.08.2023538Nášmu dlhoročnému partnerovi sme pomohli zmeniť web
Spoločnosť Maliar Košice je firma s dlhoročnou praxou v oblasti maľovania a tapetovania interiérov v Košiciach a jeho blízkom okolí. Jej zakladateľ a náš partner Zdenko Zán, ktorému pomáhame spravovať systém referencií nás tentokrát oslovil s prosbou o zmenu webu. Chcel web, ktorý bude moderný a vkusný a zároveň bude odzrkadlovať profesionalitu, ktorú vkladajú do svojej práce. S Maliarmi z Košíc spolupracujeme od roku 2016 a za ten čas sme ich dokázali odlíšiť kvalitnými recenziami a ich distribúciou. Naučili sme ich pracovať s nástrojom Google Business Profile, ktorý sme kompletne vyplnili a nasadili a vytvorili sme web na mieru. Nestačí len pekný dizajn stránky, dôležitý je aj kvalitný obsah a jednoduchá použiteľnosť. Kvalitná ponuka služieb Od ostatných maliarskych firiem sa Maliar Košice odlišujú komplexnosťou ponúkaných služieb. Maliari z Košíc vám vymaľujú vašu domácnosť ale i firemné a obchodné priestory, kancelárie, predajne a mnohé ďalšie. Skúsený tím vám poradí s výberom dokonalej farebnej palety, ktorá bude ladiť s vašim súčasným nábytkom. S maliarmi z Košíc bude maľovanie kuchyne, študentskej izby, spálne alebo chodby teraz oveľa jednoduchšie. Okrem maľovania sú maliari z Košíc aj majstri v tapetovaní. Radi vám ochotne poradia a pomožu vytapetovať spálňu, detskú izbu ale aj obývačku a odporučia vám profesionálov na realizáciu interiéru podľa vašich predstáv. Váš interiér si môžete skrášliť o vliesové tapety prípadne fototapety, ktoré patria medzi najobľúbenejší a najmodernejší druh tapiet. Výborným doplnkom do interiéru sú dizajnové fototapety, ktoré môžete umiestniť len na časť steny a stále to bude skvelo vyzerať. S vašou fantáziou a s našimi maliarmi z Košic budete mať interiér ako z katalógu. Zoznam partnerov a predajní nájdete tu. Inšpiratívna galéria prác Vybrať správny typ farieb alebo vhodnú tapetu do interiéru je niekedy naozaj zložité. Zákazníci sa potrebujú inšpirovať, potrebujú vidieť ako by mohol ich interiér vyzerať. Ak si nie ste istý v zmene vášho interiéru, v Maliar Košice vám s tým ochotne pomôžu. Nielenže vám poradia ale vám ukážu aj vizualizáciu vášho budúceho interiéru. Na novom webe si teraz môžete pozrieť galériu všetkých realizácií, ktorá je priehladne rozdelená do kategórií, tak aby zákazník nemusel pátrať a hľadať v stovke obrázkov ale sa jednoducho preklikol na to čo chce. Prezrite si realizácie maľovania, realizácie tapetovania ale aj realizácie premien interiérov a nechajte sa inšpirovať. Rady a tipy o maľovaní a tapetovaní Chystáte sa maľovať? Neviete ako vybrať správny typ tapety alebo chcete len pomôcť pri rekonštrukcii? Na novom webe Maliar Košice sme zozbierali rady a tipy o maľovaní a tapetovaní a vytvorili pre návštevníkov webu, podstránku kde nájdete rôzne články s nápadmi na zmenu interiéru, postupy pri tapetovaní a mnohé ďalšie. Ponuka práce Ak sa ti páči predstava premien interiérov a chcel by si byť súčasťou tímu Maliar Košice, teraz máš možnosť. Maliar Košice je tím skúsených maliarov a tapetárov, ktorí dokážu premeniť akýkoľvek priestor na niečo výnimočné. Neváhaj a pridaj sa k najlepším maliarom v Košiciach a okolí. Urobiť tak môžeš vyplnením potrebných informácií na našom webe a my sa ti určite ozveme. Kvalitné služby rovná sa spokojní zákazníci, čo znamená aj pozitívne referencie. A na základe referencií firma Maliar Košice patrí medzi najlepších maliarov v Košiciach a okolí. Ak hľadáte práve spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne maliarske a tapetárske práce pre domácnosti i firemnú klientelu, neváhajte ich kontaktovať. Určite budete spokojní! Premýšľate o tom, že aj váš web potrebuje zmenu? Chcete vynoviť vaše logo, zmodernizovať dizajn alebo pomôcť zvýšiť povedomie o vašej firme? Kontaktujte nás a my vám radi ochotne pomôžeme. +421 918 228 898 info@zariadim.sk Seberíniho 1, Bratislava 821 04
18.08.2023602Leto je pre auto dosť komplikované obdobie. Povrch vozoviek sa rozpáli, slnko prehrieva lak aj interiér. S vysokými teplotami sa musia vyrovnať nielen autá, ale aj pasažieri. Existujú však dobré nápady, ktoré uľavia vám, automobilu a navyše postrúhate s autom aj letnú frajerinku. Fólie na sklo sú základom Možno si poviete, že čierne fólie na autá sú len imidžom, ktorý vy nepotrebujete. Ale imidž je skutočne nanič, ak by fólie boli len o tom. Fólie na zadné sklá výrazne zlepšujú pocit z jazdy počas leta. Vďaka nim dokáže klesnúť teplota vo vozidle, menej sa namáha klimatizácia a aj posádka vzadu má viac súkromia. Preto sme sa v článku Tónovacie autofólie nie sú len na okrasu venovali práve výhodám okenných fólií. Pavol Preverčík z firmy Palpro vysvetľuje, ako fólie vybrať, pre koho sa najviac hodia a ako si ich ochrániť. Nezabudnite na správne zabezpečenie Keď sme hovorili, že fólie zlepšia vašu kondíciu počas jazdy, je potrebné pripomenúť, že sú do istej miery aj bezpečnostným prvkom. Do vášho auta nebude vidieť a tak obsah vozidla nebude lákať zlodejov. Ešte vyššiu mieru bezpečnosti dodáte autu, ak investujete do zabezpečovacieho mechanizmu ZEDER. Ten predstavuje manuálnu ochranu vozidla, ktoré nezlomí žiadny autičkársky hacker. Niekedy je stará škola tá najlepšia ochrana. Ochráňte lak pred dlhými cestami O zabezpečovacom systéme ZEDER sa dozviete viac v článku Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke. To však nie je všetko. V článku Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI predstavuje špeciálne transparentné fólie, ktoré ochránia lak pred poškodením kamienkami odletujúcimi od vozovky. Už žiadne bodky na krásnej karosérii. Navyše fólia sa na slnku sama zacelí. Ideálne na dovolenkové cesty, aby ste s pekným autom nielen odišli, ale sa aj vrátili. Vráťte autu atraktívny vzhľad Na festival, dovolenku, alebo len tak do mesta. Aj staršie auto môže vyzerať ako nové. Neveríte? Branislav Valach zo spoločnosti Autofólie Bratislava prináša v článku Staršie auto a krajšie ako nové? Takto sa vám to podarí! zaujímavé návody, ako si oživiť vozidlo. Alebo chcete bežné auto zatraktívniť neobvyklými farebnými motívmi? Aj to je možné. Prečítajte si dobré rady pre krajšie leto aj auto.
30.06.20186572Tri veci, ktoré vám ochránia auto pri ceste na dovolenke
Cesta autom na dovolenku je pre mnohých Slovákov bežná záležitosť. Má to svoje nesporné výhody. Pohodlie, flexibilita, žiadne lietanie. Ale čo na to hovorí auto? Potrebuje sa chrániť. Dlhé kilometre po rozpálenom asfalte mu dajú poriadne zabrať. Kamienky a diery v aute Dobré auto nebude mať žiadny problém zvládnuť tisíce kilometrov jazdy k moru. Kontrola oleja, výmena peľových filtrov, doliatie kvapalín. To všetko je samozrejmosť. Auto príde do cieľa, ale auto nie je len motor. Martin Bielik z firmy Autofólie ZUZI hovorí, že mnoho áut príde z tisíckilometrových výletov po diaľniciach značne poškodených. Problémom sú lietajúce kamienky, ktoré pri rýchlosti, ktorou ich odstrelí auto na diaľnici, vyhryznú do laku jazvy. Môže sa tak stať, že aj nové auto sa veľmi rýchlo poškodí. Pritom pred kamienkami sa nedá chrániť ani pomalšou jazdou. Preto odporúča majiteľom automobilov chrániť lak fóliami, ktoré sú určené špeciálne na ochranu laku. „Fólie Carshield nemenia vzhľad auta. Ide o ochrannú fóliu, ktorá pohltí údery od lietajúcich kamienkov a následne ich odráža. To znamená, že vďaka tomu bude kapota nedotknutá, akoby práve vyšla z výroby. Výhodou fólie je, že sa na slnku sama regeneruje a tak zranenia po kamienkoch, ktoré utŕži, sama vyhladí. Ochrana pred krádežou Krádež auta v zahraničí je obrovský problém. Po prvé musíte riešiť komunikáciu s miestnou políciou, po druhé sa nemáte ako dostať domov a po tretie, krádež napríklad nemusí byť preplatená z havarijného poistenia. Ak má napríklad vaša havarijná poistka územnú platnosť obmedzenú len na Slovensko. Preto je vhodné si auto poriadne zabezpečiť, aby ste ho našli vždy tam, kde ste ho zaparkovali. V čase digitálnych technológií a zlodejov, ktorí kradnú pomocou počítačov, je najlepšia ochrana tá mechanická. „Zákazníkom ponúkame technológiu ZEDER, ktorá zabraňuje otáčaniu volantu. Úrad boja proti organizovanej kriminalite PPZ Bratislava v spolupráci so zložkami Úradov Justičnej a Kriminálnej Polície eviduje 113 bezúspešných pokusov o odcudzenie motorového vozidla, v ktorých sa páchateľom systém ZEDER prekonať nepodarilo,“ hovorí Bielik. Jedinečnosť systému spočíva v tom, že sa natrvalo umiestni na tyč riadenia, čím znemožňuje otáčanie volantom a tým aj kolesami. „Ak by sa zlodejovi podarilo naštartovať vozidlo alebo ho pripraviť na odtiahnutie lanom, vďaka znehybneniu kolies ho nedokáže odviesť. Preto ich pri zamykaní odporúčam vytočiť do jednej strany a v tom prípade môže maximálne opisovať kružnicu na parkovisku. Klin ZEDERU sa nezlomí, pretože vydrží záťaž až 6 ton a skôr sa zlomí spodný úchyt volantu, ale tyč riadenia a kolesá zostávajú stále zablokované,“ dodáva Martin Bielik. Bezpečnejšie cestovanie Neoceniteľnou súčasťou výbavy auta na dovolenku sú aj fólie na okná proti slnku. Znížia teplotu v aute, poskytnú súkromie aj na spánok a oddych. Interiér sa neprehrieva a cestovanie bude omnoho pohodlnejšie. Vodič je chránený aj pred oslepovaním zozadu a vďaka tomu je jazda bezpečnejšia a príjemnejšia. Bezpečnosť, ochranné fólie aj tónovné fĺie vybavíte na jendom miete: http://www.autofoliezuzi.sk/
29.06.201845177
Máte plnú hlavu projektov
okolo vášho domu, záhrady alebo rodiny?
Povedzte nám to a pusťte to z hlavy. Spojíme Vás s najlepšími dodávateľmi.
Hurá, poďme zariaďovať!Leto so štvorkolesovým miláčikom
Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm, alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím. Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/
13.08.201620922
Pri výbere autoškoly zvažujte viacero faktorov
Mnoho z nás si spája zatemnenie zadných skiel na aute s imidžovým doplnkom. Pavol Preverčík z firmy Palpro však vysvetľuje, že zďaleka nejde len o estetickú záležitosť. Kvalitné autofólie totiž okrem luxusného vzhľadu auta prinášajú niekoľko výhod aj na cestách. Nižšia spotreba To vážne? Spýtajú sa neisto šoféri, keď im Pavol Preverčík vysvetľuje, že hlavne pri dlhých cestách počas leta vďaka fóliám výrazne ušetria. Fólie na zadných sklách totiž zabraňujú vniknutiu plnej sily slnka do interiéru. S tým následne súvisí aj zníženie teploty a menšie namáhanie klimatizácie. Každý stupeň teploty, ktorý totiž musí klimatizácia vychladiť uberá palivo z nádrže. Ako je to s prednými fóliami? Na Slovensku je zakázané mať tmavé fólie na predných sklách. Na čelné sklo nesmie ísť žiadna fólia. Môže sa použiť jedine pásik s priehľadnosťou 50 % a šírkou 100 mm, alebo postupne zosvetľujúci so šírkou 150mm. Na predné bočné sklá môže ísť iba bezpečnostná fólia bez prifarbenia. Samozrejme k tomu musí byť vydaný certifikát o odbornej montáži. Takéto fólie vedia odfiltrovať 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože. Ideálne pre cestovanie s deťmi Pavol Preverčík zo skúsenosti hovorí, že napríklad zadné fólie si extrémne pochvaľujú rodičia, ktorí cestujú na dovolenku s deťmi. Nielenže poskytujú ochranu pred slnkom, ale vytvárajú pocit bezpečia a súkromia, v ktorom deti omnoho ľahšie zaspia. Na zadné sklá je možné si voliť až 6 rôznych odtieňov zatmavenia a tým regulovať aj viditeľnosť a priepustnosť svetla. Nie je to záležitosť len na jeden rok Pri použití kvalitných fólií na sklo je svetelná stálosť zaručená počas 7 – 10 rokov. „Používame vysoko výkonné pokovené fólie. Sú vyrábané z niekoľkých vrstiev farebných polyesterov tou najmodernejšou technológiou, preto vieme garantovať dlhoročnú spokojnosť,“ hovorí Preverčík a dodáva: "Firma Palpro navyše poskytuje na okenné fólie nadštandardnú záruku v prípade mechanického poškodenia fólie zaškrabnutím. Na takéto poškodenia sa bežná záruka nevzťahuje a výmena fólie na zadnom najväčšom okne sa pohybuje v cene cca 70 - 150 € niekedy aj viac. „Ako jediní na trhu ponúkame možnosť predplatiť si záruku na oškretie. Cena za túto službu je 39 €. Platí sa jednorázovo pri platbe za aplikáciu autofólií na okná. Dĺžka tejto záruky je 3 roky, čo vychádza 13 € na rok." Hlavné výhody okenných fólií zníženie teploty interiéru vozidla - menej potíte a nevystavujete sa možnej dehydratácií počas cestovania, menšie namáhanie klimatizácie, teda zníženie spotreby paliva a úsporu financií, podstatné zníženie rizika oslepenia v noci vozidlom idúcim za vami s diaľkovými svetlami, zvýšenie pocitu súkromia, zvýšenie komfortu cestovania pre cestujúcich na zadných sedadlách počas slnečných dní !hlavne u detí! (overené desiatkami spokojných rodičov), zvýšenie odolnosti skla proti rozbitiu z exteriéru, zachytávajú 99% škodlivého UV žiarenia, čím vás výrazne chránia pred vznikom rakoviny kože, vďaka nepriehľadnosti zníži možnosť odcudzenia vecí z vozidla, zmenšenie rizika úrazu pri nehode odletujúcimi črepinami z rozbitého skla, nový atraktívny vzhľad vozidla čo môže znamenať vyššiu hodnotu aj pri jeho prípadnom predaji. Extra starostlivosť nie je potrebná Kvalitná a dobre aplikovaná fólia si nevyžaduje extra starostlivosť. Na čistenie stačí obyčajný saponát, alebo prípravky na umývanie skiel. Fólia je chránená aj špeciálnou abrazívnou úpravou, preto je odolná proti poškriabaniu na úrovni bežného skla. Hľadáte kvalitné tónovacie autofólie na sklá? Navštívte http://palpro.sk/
16.03.201511046
Najčítanejšie za mesiac


Autofólie SunTek CXP 80 na predné…
Poradili typ a použitie fólie. Pred cca 3 rokmi mi robili aj fólie na zadné…

Autofólie SunTek HP 15 Premium
Vse prebehlo hladko a bez problemov. Kvalitna praca a prijemny personal. Mozem…